Sekcja Ds. Organizacyjno-Kadrowych
Kierownik Sekcji
mł. kpt. mgr inż. Mariusz Konior
tel. 47 851 89 34
email: straz@zywiec.kppsp.gov.pl
Do zadań sekcji organizacyjno - kadrowej należy w szczególności:
W zakresie zadań kadrowych:
- realizowanie założeń polityki kadrowo - płacowej komendanta i kontrolowanie gospodarowania kadrami;
- prowadzenie spraw osobowych pracowników oraz emerytów i rencistów komendy;
- przygotowywanie zakresów czynności dla kierujących komórkami organizacyjnymi w komendzie, w tym dowódców JRG;
- sporządzanie i kompletowanie dokumentacji emerytalno - rentowej pracowników komendy;
- realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej pracowników komendy;
- analizowanie stanu i poziomu kwalifikacji pracowników oraz realizowanie zadań z zakresu wyszkolenia kwalifikacyjnego;
- prowadzenie dokumentacji związanej z dodatkowym zatrudnieniem pracowników;
- prowadzenie obsługi socjalnej pracowników cywilnych komendy z zakresu korzystania ze świadczeń funduszu socjalnego (ZFŚS).
- ewidencjonowanie czasu służby i pracy systemu codziennego oraz nieobecności i innych zwolnień, a także prowadzenie niezbędnej w tym zakresie dokumentacji oraz realizowanie sprawozdawczości;
- kontrolowanie przestrzegania prawa pracy i przepisów określających zasady pełnienia służby, pełnienie nadzoru w tym zakresie.
W zakresie zadań organizacyjnych:
- realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy;
- organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta;
- udział w opracowywaniu zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji, i wytycznych komendanta, ewidencjonowanie i prowadzenie ich zbiorczych rejestrów oraz prowadzenie rejestru upoważnień;
- udział w opracowywaniu regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w komendzie;
- prowadzenie spraw z zakresu obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie;
- organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej;
- przygotowywanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy;
- opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrzorganizacyjnych komendy oraz analizowanie stanu przyznanych etatów;
- organizowanie systemu i koordynacja kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy i JRG;
- realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy;
- prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta;
- koordynowanie zadaniami dotyczącymi obiegu dokumentów w komendzie oraz ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie;
- prowadzenie i przechowywanie dokumentacji z zakresu kontroli zarządczej w komendzie.
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 07.12.2020 22:19 asp. Mariusz Konior
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Mariusz Konior
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Sekcja Ds. Organizacyjno-Kadrowych | 7.0 | 05.01.2024 10:58 mł. kpt. Tomasz Kołodziej |
Sekcja Ds. Organizacyjno-Kadrowych | 6.0 | 05.05.2022 11:23 asp. sztab. Tomasz Kołodziej |
Sekcja Ds. Organizacyjno-Kadrowych | 5.0 | 12.07.2021 09:27 asp. sztab. Tomasz Kołodziej |
Sekcja Ds. Organizacyjno-Kadrowych | 4.0 | 12.07.2021 09:27 asp. sztab. Tomasz Kołodziej |
Sekcja Ds. Organizacyjno-Kadrowych | 3.0 | 09.12.2020 12:36 asp. sztab. Tomasz Kołodziej |
Sekcja Ds. Organizacyjno-Kadrowych | 2.0 | 09.12.2020 12:35 asp. sztab. Tomasz Kołodziej |
Sekcja Ds. Organizacyjno-Kadrowych | 1.0 | 07.12.2020 22:19 asp. Mariusz Konior |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP