Media w Polsce
-
20.04.2020Globalne platformy wspierają rynek mediów. Ze wsparcia mogą skorzystać także polskie media.Kwotą 3 mln dolarów Facebook wesprze, za pośrednictwem Facebook Journalism Project i we współpracy z European Journalism Centre, europejskie media działające w krajach w największym stopniu dotkniętych w koronawirusem.
-
20.04.2020Ważne decyzje nadawców i podziękowania dla użytkowników mediówW związku z epidemią koronawirusa Telewizja Polska i władze Opola zdecydowały o przeniesieniu tegorocznego Krajowego Festiwalu Polskiej Piosenki z czerwca na pierwszy weekend września. W najbliższym czasie nadawca będzie informował o szczegółach dotyczących organizacji imprezy.
-
20.04.2020Radio Nakło na 91,1 FM nadaje program #zostańwdomu.fmRadio Nakło, lokalna stacja nadająca w zachodniej części województwa kujawsko-pomorskiego, dzięki decyzji Urzędu Komunikacji Elektronicznej, otrzymało zgodę na uruchomienie częstotliwości okazjonalnej 91,1 FM, z programem o nazwie #zostańwdomu.fm. Program nadawany jest na terenie Nakła nad Notecią i okolic.
-
15.04.2020Inicjatywy nadawców w związku z koronawirusemNadawcy wprowadzają kolejne zmiany w swoich programach oraz organizują przedsięwzięcia wspierające przedsiębiorców, służbę zdrowia i słuchaczy.
-
15.04.2020Zmiany ramówek, audycje specjalne, zawieszone produkcje, łączenia onlineNadawcy w związku z epidemią koronawirusa emitują przede wszystkim więcej serwisów informacyjnych i poradnikowych. Część programów została zawieszona, przesunięto także zdjęcia do filmów i seriali. Redakcje pracują zdalnie lub w trybie rotacyjnym, nie zaprasza się gości do studia, a rozmowy prowadzone są online.
-
Przewodniczący KRRiT zaprasza podmioty medialne do wypełnienia ankiety na temat wpływu sytuacji związanej z pandemią Covid-19 na ekonomiczną kondycję mediówZainteresowane podmioty rynkowe proszone są o wypełnienie załączonego kwestionariusza do dnia 22 maja br. i przesłanie go na adres mailowy: media-covid-19@krrit.gov.pl. Poniżej uzasadnienie podjęcia tej inicjatywy.