Złóż skargę, wniosek lub opinię
Skargi, wnioski i opinie w sprawie treści rozpowszechnianych w programach lub w serwisach VOD
W relacjach ze wszystkimi instytucjami państwa, KRRiT interpretuje swoją rolę, jako rolę rzecznika odbiorców i użytkowników usług medialnych.
W przypadku skargi na konkretną audycję niezbędne jest podanie daty i godziny emisji, nazwy programu (lub serwisu VOD), tytułu audycji lub innej informacji umożliwiającej identyfikację przekazu będącego przedmiotem skargi.
Pismo można również wysłać pocztą tradycyjną na adres:
Biuro KRRiT
Wydział ds. Skarg i Wniosków
Skwer kard. S. Wyszyńskiego 9
01-015 WARSZAWA
lub
przez skrzynkę ePUAP: Wyślij pismo przez skrzynkę ePUAP
pocztą elektroniczną: skargi@krrit.gov.pl
tel: 22 597 30 40
22 597 30 50
22 597 30 52