W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Dorota Żebrowska

dyrektor generalna

Dorota Żebrowska - dyrektor generalna, fot. Danuta Matloch

Prawniczka, legislatorka, członkini korpusu służby cywilnej.

W 1992 r. ukończyła studia na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Od początku zawodowo związana z administracją publiczną. Zatrudniona od 1992 r. w Urzędzie Rady Ministrów w Departamencie Administracji Publicznej, od 1997 r. w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji na stanowiskach kierowniczych w Departamencie Administracji Publicznej oraz Departamencie Wdrażania i Monitorowania Reformy Administracji Publicznej. W latach 2008 – 2010 zatrudniona na stanowiskach kierowniczych w Urzędzie Dzielnicy Żoliborz, a od 2010 r. Dyrektorka Departamentu Legislacyjnego w MKiDN.

Autorka publikacji i materiałów szkoleniowych dotyczących zmian w kompetencjach organów administracji publicznej wynikających z Konstytucji RP i pakietu ustaw wprowadzających kolejne stopnie samorządu terytorialnego oraz nową organizację administracji rządowej.

Dyrektor generalna Dorota Żebrowska nadzoruje bezpośrednio zadania wykonywane przez:

  1. Biuro Audytu Wewnętrznego i Kontroli
  2. Biuro Dyrektora Generalnego
  3. Biuro Finansów i Księgowości
  4. Biuro Kadr i Szkolenia

Kontakt

Sekretariat
Telefon: +48 22 421 03 58

{"register":{"columns":[]}}