REKRUTACJA NA PRAKTYKĘ ABSOLWENCKĄ PŁATNĄ W MINISTERSTWIE KULTURY I DZIEDZICTWA NARODOWEGO
12.11.2019
Departament Legislacyjny Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego Ul. Krakowskie Przedmieście 15/17 00-071 Warszawa
Ogłoszenie nr 1/AP/2019
- Miejsce odbywania praktyki absolwenckiej płatnej:
Departament Legislacyjny
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
Ul. Krakowskie Przedmieście 15/17
00-071 Warszawa
- Termin odbywania praktyki:
przez okres 3 miesięcy, pomiędzy listopadem 2019 r. a marcem 2020 r.
- Ilość miejsc: 1
- Program praktyki absolwenckiej płatnej/zakres wykonywanych zadań:
1) zapewnienie obsługi sekretariatu Dyrektora Departamentu Legislacyjnego w MKiDN, w tym łączenie rozmów, przedkładanie pism do dekretacji, przekazywanie zadekretowanej korespondencji oraz komunikatów i ustaleń organizacyjnych pracowniom DL, prowadzenie kalendarza spotkań Dyrektora, dbanie o kompletność dokumentów przedkładanych Dyrektorowi;
2) obsługa kancelaryjno – administracyjna DL, w tym prowadzenie elektronicznej ewidencji obiegu pism wpływających i wychodzących z DL, obsługa maili, faksów, ksera;
3) prowadzenie korespondencji Dyrektora DL;
4)wykonywanie czynności z zakresu nadzoru nad terminowością realizowanych w ramach departamentu spraw, organizowanie spotkań;
5) koordynacja zadań związanych z zamówieniami i zakupami sprzętu i materiałów biurowych na potrzeby DL;
- Pożądane kwalifikacje:
- Wykształcenie: minimum średnie;
- sprawna organizacja pracy;
- rzetelność i terminowość;
- zorientowanie na osiąganie celów;
- skuteczna komunikacja (pisemna i werbalna);
- rozwiązywanie problemów w sytuacjach nieprzewidzianych.
Praktykę absolwencką płatną w MKiDN może odbyć osoba, która:
1) ukończyła 18. rok życia i w dniu rozpoczęcia praktyki absolwenckiej płatnej nie ma ukończonego 30. roku życia;
2) posiada ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas odbywania praktyki absolwenckiej płatnej;
3) posiada obywatelstwo polskie.
- Wymagane dokumenty:
- CV;
- List motywacyjny;
- Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie wymaganego wykształcenia;
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych – według załączonego wzoru <załącznik – oświadczenie>.
- Termin i miejsce dostarczenia dokumentów:
Dokumenty należy dostarczyć najpóźniej do dnia 20 listopada 2019 r. pocztą elektroniczną na adres praktyki.mkidn@mkidn.gov.pl (w tytule wiadomości: „praktyka absolwencka płatna 1/AP/2019”) oraz oryginał w postaci papierowej osobiście lub pocztą tradycyjną na adres: Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Biuro Kadr i Szkolenia, ul. Krakowskie Przedmieście 15/17, 00-071 Warszawa; (z dopiskiem na kopercie: „praktyka absolwencka płatna 1/AP/2019”).
- Pozostałe informacje:
Przyjęcie na praktykę absolwencką płatną następuje w drodze rekrutacji.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu dokumentów do Ministerstwa, Biuro Podawcze czynne w godz. 8.15 - 16.00). Dokumenty powinny być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.
W ofercie należy podać dane do kontaktu (nr telefonu, adres e-mail).
Praktykę absolwencką płatną odbywa się na podstawie pisemnej umowy o praktykę absolwencką płatną, zawieranej pomiędzy MKiDN (przyjmującym na praktykę absolwencką), a praktykantem na okres nie dłuższy niż 3 miesiące. Umowę podpisuje Dyrektor Generalny MKiDN lub osoba przez niego upoważniona do reprezentowania MKiDN oraz praktykant.
Zaświadczenie o rodzaju wykonywanej pracy i nabytych umiejętnościach wydawane jest na wniosek osoby, która odbyła praktykę absolwencką.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski.
Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata podlegają zniszczeniu. Dokumenty złożone w ramach naboru nie będą zwracane.
Opinia o odbytej praktyce absolwenckiej jest wydawana przez opiekuna merytorycznego lub kierownika właściwej komórki organizacyjnej, na wniosek osoby, która odbyła praktykę absolwencką.
Ministerstwo zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.
Miesięczne świadczenie pieniężne wypłacane jest na podstawie rachunku wystawionego przez praktykanta po upływie każdego miesiąca kalendarzowego lub po zakończeniu praktyki, w kasie MKiDN albo przelewem na konto praktykanta wskazane na rachunku, w terminie 14 dni od dnia złożenia prawidłowo wystawionego rachunku i potwierdzenia odbycia praktyki.
Więcej informacji można uzyskać pod numerem telefonu (22) 42 10 264 lub pod adresem praktyki.mkidn@mkidn.gov.pl
Informacja dla osób, od których zbierane są dane
|
Materiały
Oświadczenie dla kandydata20191112_DL_oświadczenie_dla_kandydata.docx 0.01MB