REKRUTACJA NA PRAKTYKĘ ABSOLWENCKĄ PŁATNĄ W MINISTERSTWIE KULTURY I DZIEDZICTWA NARODOWEGO
Centrum Informacyjne
REKRUTACJA NA PRAKTYKĘ ABSOLWENCKĄ PŁATNĄ W MINISTERSTWIE KULTURY I DZIEDZICTWA NARODOWEGO
Ogłoszenie nr 3/AP/2019
- Miejsce odbywania praktyki absolwenckiej płatnej:
Centrum Informacyjne
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
Ul. Krakowskie Przedmieście 15/17, 00-071 Warszawa
- Termin odbywania praktyki:
przez okres 3 miesięcy, pomiędzy grudniem 2019 r. a kwietniem 2020 r.
- Ilość miejsc: 2
- Program praktyki absolwenckiej płatnej/zakres wykonywanych zadań:
- Redagowanie tekstów na stronę internetową MKIDN,
- Przygotowanie treści do mediów społecznościowych i newslettera,
- Aktualizacja baz danych,
- Komunikacja z instytucjami kultury,
- Współpraca przy opracowaniu materiałów promocyjnych,
- Opracowanie prostych materiałów graficznych,
- Obsługa medialna i techniczna wydarzeń z udziałem kierownictwa MKIDN.
- Kwalifikacje i umiejętności zawodowe możliwe do uzyskania podczas odbywania praktyki:
- Umiejętności z zakresu przygotowania treści dla mediów, w tym mediów społecznościowych, prowadzenia i aktualizacji baz danych oraz prowadzenia działań promocyjno-marketingowych;
- unikalna wiedza w zakresie funkcjonowania instytucji kultury
- Pożądane kwalifikacje:
- Wykształcenie: humanistyczne, lingwistyczne lub z dziedziny marketingu i promocji,
- znajomość języka angielskiego,
- biegłość w posługiwaniu się językiem polskim,
- umiejętność pracy pod presją czasu.
Praktykę absolwencką płatną w MKiDN może odbyć osoba, która:
- ukończyła 18. rok życia i w dniu rozpoczęcia praktyki absolwenckiej płatnej nie ma ukończonego 30. roku życia;
- posiada ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas odbywania praktyki absolwenckiej płatnej;
- posiada obywatelstwo polskie.
- Wymagane dokumenty:
- CV;
- List motywacyjny;
- Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie wymaganego wykształcenia;
- Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego;
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych – według załączonego wzoru.
- Termin i miejsce dostarczenia dokumentów:
Dokumenty należy dostarczyć najpóźniej do dnia 24 grudnia 2019 r. pocztą elektroniczną na adres praktyki.mkidn@mkidn.gov.pl (w tytule wiadomości: „praktyka absolwencka płatna 3/AP/2019”) oraz oryginał w postaci papierowej osobiście lub pocztą tradycyjną na adres: Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Biuro Kadr i Szkolenia, ul. Krakowskie Przedmieście 15/17, 00-071 Warszawa. Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „praktyka absolwencka płatna 3/AP/2019”.
Pozostałe informacje:
Przyjęcie na praktykę absolwencką płatną następuje w drodze rekrutacji.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu dokumentów do Ministerstwa, Biuro Podawcze czynne w godz. 8.15 - 16.00). Dokumenty powinny być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.
W ofercie należy podać dane do kontaktu (nr telefonu, adres e-mail).
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski.
Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata podlegają zniszczeniu. Dokumenty złożone w ramach naboru nie będą zwracane.
Praktykę absolwencką płatną odbywa się na podstawie pisemnej umowy o praktykę absolwencką płatną, zawieranej pomiędzy MKiDN (przyjmującym na praktykę absolwencką), a praktykantem na okres nie dłuższy niż 3 miesiące. Umowę podpisuje Dyrektor Generalny MKiDN lub osoba przez niego upoważniona do reprezentowania MKiDN oraz praktykant.
Tygodniowy wymiar wykonywania zadań w ramach praktyki absolwenckiej płatnej wynosi 40 godzin albo 35 godzin w przypadku osób posiadających orzeczenie o niepełnosprawności.
Zaświadczenie o rodzaju wykonywanej pracy i nabytych umiejętnościach wydawane jest na wniosek osoby, która odbyła praktykę absolwencką.
Opinia o odbytej praktyce absolwenckiej jest wydawana przez opiekuna merytorycznego lub kierownika właściwej komórki organizacyjnej, na wniosek osoby, która odbyła praktykę absolwencką.
Miesięczne świadczenie pieniężne wypłacane jest na podstawie rachunku wystawionego przez praktykanta po upływie każdego miesiąca kalendarzowego lub po zakończeniu praktyki, w kasie MKiDN albo przelewem na konto praktykanta wskazane na rachunku, w terminie 14 dni od dnia złożenia prawidłowo wystawionego rachunku i potwierdzenia odbycia praktyki.
Ministerstwo zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.
Więcej informacji można uzyskać pod numerem telefonu (22) 42 10 264 lub pod adresem praktyki.mkidn@mkidn.gov.pl
Informacja dla osób, od których zbierane są dane
|
Materiały
Oświadczenie dla kandydata20191012_oświadczenie_dla_kandydata.docx 0.01MB