Skargi i wnioski
Podlaski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej lub upoważniony przez niego Zastępca przyjmuje interesantów w sprawach w sprawach skarg, wniosków, zażaleń, odwołań i petycji w każdy poniedziałek w godzinach 14:00 – 15:45 w Komendzie Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Białymstoku, ul. Warszawska 3.
W celu ustalenia terminu i godziny spotkania należy zgłosić się osobiście do Komendy Wojewódzkiej PSP w Białymstoku pok. 102 lub umówić się telefonicznie dzwoniąc pod nr. tel. (047) 711 70 10.
W przypadku, gdy poniedziałek jest dniem ustawowo wolnym od pracy interesanci przyjmowani są w następnym dniu roboczym.
W przypadku nieobecności Komendanta Wojewódzkiego lub upoważnionego przez niego Zastępcy w sprawach skarg, wniosków, zażaleń, odwołań i petycji przyjmuje wyznaczony Naczelnik Wydziału.
Skargę/wniosek można złożyć w sekretariacie Podlaskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej pok. 102, lub wysłać na adres: Komenda Wojewódzka PSP w Białymstoku, 15-062 Białystok, ul. Warszawska 3.
Koordynację i nadzór nad rozpatrywaniem skarg/wniosków i petycji powierzono Wydziałowi Organizacji i Nadzoru Komendy Wojewódzkiej PSP w Białymstoku, pok. 108.
W innych sprawach interesanci są także przyjmowani przez pracowników Komendy Wojewódzkiej PSP w Białymstoku w każdy dzień roboczy w godzinach od 7:30 do 15:30.
PRZYPOMINAMY, ŻE:
Zgodnie z § 8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, aby skarga mogła zostać rozpatrzona powinna ona zawierać wskazanie imienia i nazwiska wnoszącego oraz jego adres do korespondencji.
Ochrona Danych Osobowych
Dane osobowe w Komendzie Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Białymstoku (KW PSP) są przetwarzane zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: (Dz. U. 2019 r. poz. 1781 z późń. zm.). Administratorem danych osobowych jest Podlaski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą w Białymstoku (15-062), ul. Warszawska 3.
Dane osobowe petentów, w postaci imię, nazwisko, adres do korespondencji, inne dane teleadresowe są przetwarzane w postaci papierowej i elektronicznej oraz w systemie informatycznym (Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją – EZD), w następujących podzbiorach:
1. Rejestr korespondencji przychodzącej.
2. Rejestr przesyłek wychodzących.
3. Rejestr skarg, wniosków i anonimów.
4. Książki adresowe i wykazy danych kontaktowych.
Każda osoba kierująca korespondencję do KW PSP posiadam prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
Podanie danych osobowych jest niezbędne do prawidłowej obsługi i załatwienia sprawy w urzędzie.
Materiały
klauzula informacyjna dot. prowadzenia spraw związanych ze skargami, wnioskami i petycjami oraz prowadzenia rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącejklauzula_informacyjna_dot_prowadzenia_spraw_związanych_ze_skargami,_wnioskami_i_petycjami_oraz_prowadzenia_rejestru_korespondencji_przychodzącej_i_wychodzącej.docx 0.03MB
- Pierwsza publikacja:
- 19.06.2023 10:06 Dorota Brzezowska
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Wydział Organizacji i Nad
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Skargi i wnioski | 4.0 | 07.08.2024 13:03 Sebastian Bielawski |
Skargi i wnioski | 3.0 | 07.08.2024 11:38 Sebastian Bielawski |
Skargi i wnioski | 2.0 | 19.06.2023 10:16 Dorota Brzezowska |
Skargi i wnioski | 1.0 | 19.06.2023 10:06 Dorota Brzezowska |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP