W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zamówienie publiczne

Nazwa zamówienia

Zakup i montaż systemu fotowoltaiki na potrzeby obiektów Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Białymstoku

  • Status zamówienia: Aktualne
  • Numer zamówienia:WL.2370.10.2024
  • Jednostka publikująca:Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Białymstoku
  • Rodzaj ogłoszenia:Ogłoszenie o zamówieniu
  • Tryb zamówienia:Tryb podstawowy
  • Opis zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i montaż systemu fotowoltaiki na potrzeby obiektów Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Białymstoku. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e9234e58-a4de-4192-aeaf-e6e09d1ac33d Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
12.09.2024 07:35 Piotr Zalewski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Piotr Zalewski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zakup i montaż systemu fotowoltaiki na potrzeby obiektów Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Białymstoku 1.0 12.09.2024 07:35 Piotr Zalewski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}