Kancelaria Ogólna
Przyjmowanie dostarczanej poczty odbywa się w Kancelarii Ogólnej KW PSP
w godz. od 7:30 do 15:30
pokój nr 0.22, parter
nr telefonu służbowego: 47 77 16 004
e-mail: kancelaria@psp.wlkp.pl
UWAGA! Przed wejsciem w powyższy link musisz być zalogowany do ePUAP, inaczej link nie zadziała prawidłowo
Po godzinach urzędowania KW PSP pilną korespondencję przyjmuje Dyżurny Operacyjny Stanowiska Kierowania Komendanta Wojewódzkiego
pokój nr 0.03, parter
Potwierdzenie przyjęcia składanej korespondencji odbywa się poprzez odciśnięcie stempla zawierającego:
nazwę Komendy, datę wpływu, nr kolejny korespondencji wg rejestru oraz podpis osoby przyjmującej.
Doręczanie dokumentów elektronicznych do Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu
Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 r. w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (Dz.. U. z 2011 r. Nr 206, poz. 1216):
1. Dostarczanie dokumentów elektronicznych odbywa się na adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej KW PSP w Poznaniu: kancelaria@psp.wlkp.pl
2. Wymagania dla dokumentów elektronicznych:
- dokumenty muszą być podpisane ważnym, bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy kwalifikowalnego certyfikatu
- formaty danych w jakich zapisuje się załączniki dodawane do pism to: .doc, .docx, .trf, .gif., .jpg, .png,. tif, .ods, .odt, .pdf, .txt, .xls, .xlsx
- wielkość dokumentów wraz z załącznikami nie może przekraczać 5 MB.
3. Akceptowalne rodzaje informatycznych nośników danych, na których może zostać doręczony dokument elektroniczny to pendrive, płyta CD lub płyta DVD.
4. Dokumenty i nośniki zawierające złośliwe oprogramowanie będą automatycznie odrzucane.
5. W przypadku dostarczenia dokumentów elektronicznych nie spełniających ww. wymogów (łącznie) – nie zostaną podjęte żadne czynności związane z tą dokumentacją.
- Pierwsza publikacja:
- 07.09.2020 12:55 Lucyna Rudzińska
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Wydział Organizacji i Nadzoru
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Kancelaria Ogólna | 12.0 | 29.01.2024 12:29 Lucyna Rudzińska |
KANCELARIA OGÓLNA | 11.0 | 26.07.2022 08:19 Lucyna Rudzińska |
KANCELARIA OGÓLNA | 10.0 | 23.04.2021 08:11 Lucyna Rudzińska |
KANCELARIA OGÓLNA | 9.0 | 23.04.2021 08:07 Lucyna Rudzińska |
KANCELARIA OGÓLNA | 8.0 | 23.04.2021 08:07 Lucyna Rudzińska |
KANCELARIA OGÓLNA | 7.0 | 24.11.2020 11:10 Lucyna Rudzińska |
Kancelaria ogólna | 6.0 | 08.10.2020 09:00 Lucyna Rudzińska |
Kancelaria ogólna | 5.0 | 29.09.2020 11:56 Lucyna Rudzińska |
Kancelaria ogólna | 4.0 | 18.09.2020 08:15 Lucyna Rudzińska |
Kancelaria ogólna | 3.0 | 18.09.2020 08:13 Lucyna Rudzińska |
Kancelaria ogólna | 2.0 | 07.09.2020 12:55 Lucyna Rudzińska |
Kancelaria ogólna | 1.0 | 07.09.2020 12:55 Lucyna Rudzińska |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP