Patronat
Organizator przedsięwzięcia zainteresowany objęciem patronatu honorowego przez Wielkopolskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej proszony jest o:
- skierowanie pisma do Wielkopolskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej za pośrednictwem właściwego terytorialnie komendanta powiatowego/miejskiego Państwowej Straży Pożarnej w sprawie patronatu co najmniej 6 tygodni przed dniem, w którym planowane jest rozpoczęcie przedsięwzięcia,
- dołączenie do pisma załącznika w postaci wypełnionego „Wniosku o patronat Wielkopolskiego Komendanta Wojewódzkiego PSP" - dostępny w materiałach do pobrania,
- pismo wraz z wypełnionym formularzem należy przesłać na adres właściwego terytorialne komendanta powiatowego/miejskiego Państwowej Straży Pożarnej, który po wyrażeniu opinii przekaże dalej wniosek do Wielkopolskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej (wniosek przyjmowany jest w formie elektronicznej np. mailowo lub w postaci tradycyjnej).
O końcowym rozstrzygnięciu sprawy strona wnioskująca zostanie poinformowana.
Dodatkowe informacje:
- Wielkopolski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej obejmuje patronatem honorowym przedsięwzięcia o tematyce bezpośrednio związanej z zakresem działania Państwowej Straży Pożarnej,
- patronat honorowy Wielkopolskiego Komendanta Wojewódzkiego PSP jest wyrazem poparcia i wyróżnienia działań podejmowanych w ramach danej inicjatywy,
- decyzja Wielkopolskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej w sprawie objęcia patronatem honorowym ma charakter uznaniowy,
- Wielkopolski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej może odmówić objęcia patronatem honorowym bez podania przyczyny,
- w przypadku przedsięwzięć cyklicznych patronat honorowy przyznawany jest każdorazowo na jedną edycję lub na 1 rok.
Materiały
Wniosek o patronat Wielkopolskiego Komendanta Wojewódzkiego PSPwniosek_o_patronat_WKW_PSP.docx 0.08MB Wniosek o patronat Wielkopolskiego Komendanta Wojewódzkiego PSP
wniosek_o_patronat_WKW_PSP.pdf 0.18MB