Tłumacz języka migowego on-line
Usługa tłumacza języka migowego on-line została udostępniona wyłącznie na potrzeby Centrum Obsługi Administracji Rządowej. Jej celem jest umożliwienie osobom posługującym się polskim językiem migowym porozumienia się z pracownikami Centrum oraz zapoznania się z informacjami o Centrum zamieszczonymi w formie pisemnej na stronie www.centrum.gov.pl. Usługa nie jest dedykowana innym instytucjom w celu realizacji ich kontaktów z osobami niesłyszącymi.
Witamy w Centrum Obsługi Administracji Rządowej.
Informujemy, że udostępniamy usługę tłumacza języka migowego on-line. Umożliwia ona połączenie się z tłumaczem w czasie rzeczywistym.
Usługa jest dostępna w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:15 – 16:15.
Tłumacz migowy on-line umożliwia kontakt z pracownikami Centrum Obsługi Administracji Rządowej. Tłumaczy on również treści znajdujące się na stronie centrum.gov.pl.
Jak skorzystać z usługi tłumacza języka migowego on-line?
- Musisz dysponować komputerem lub urządzeniem mobilnym wyposażonym w kamerę.
- Naciśnij przycisk znajdujący się pod filmem, który przekieruje Cię na stronę wideotłumacza.
- Żeby połączyć się z tłumaczem naciśnij przycisk „rozpocznij połączenie”.
- Do prawidłowego funkcjonowania usługi nie jest wymagane instalowanie dodatkowego oprogramowania, wystarczy aktualna przeglądarka internetowa. UWAGA: Przy nawiązywaniu połączenia, w przypadku pojawienia się okienka z taką prośbą, należy zatwierdzić dostęp do kamery.
- W celu zakończenia połączenia zamknij stronę wideotłumacza.
Z usługi tłumacza języka migowego on-line można skorzystać także bezpośrednio w siedzibie Centrum Obsługi Administracji Rządowej przy ul. Powsińskiej 69/71, budynek A, pokój 003 – Kancelaria Ogólna.
Skorzystanie z usługi jest bezpłatne.