W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Przyjmowanie i załatwianie spraw

Informacja o sposobie doręczania korespondencji w formie elektronicznej

Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 17 czerwca 2015 roku w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (Dz.U. z 2018 r. poz. 180) Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej  we Wrocławiu informuje o sposobach doręczania dokumentów w postaci elektronicznej.

 Aby złożyć do urzędu dokument w formie elektronicznej, konieczne jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP - konto jest bezpłatne. Instrukcje zakładania konta i korzystania z platformy ePUAP znajdują się na stronie głównej epuap.gov.pl.

Adres elektronicznej skrzynki podawczej (ESP):

Elektroniczna skrzynka podawcza Komendy Wojewódzkiej PSP we Wrocławiu na platformie ePUAP:

Nazwa skrytki:  /60l54ttvyf/skrytka,

Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 5MB, wielkość pojedynczego załącznika nie może przekraczać 3,5MB.

 Dostarczanie dokumentów elektronicznych osobiście:

Dokumenty elektroniczne są przyjmowane  w godzinach pracy urzędu, w Kancelarii Ogólnej przy ul. Borowskiej 138

Przez dokumenty elektroniczne rozumie się pismo przewodnie oraz załączniki do pisma. Pismo przewodnie powinno zawierać imię, nazwisko i adres nadawcy oraz treść merytoryczną.

Akceptowane formaty dokumentów: .doc, .rtf, .txt, .odt, .xls, .csv, .ods, .pdf, .ppt, .jpg, .svg, .xml, .zip, .tar

Pismo przewodnie i każdy z załączników powinny być podpisane podpisem elektronicznym nadawcy, weryfikowanym za pomocą  ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Wszystkie pliki powinny być spakowane do jednego pliku w formacie .zip lub .tar

Dokumenty elektroniczne są przyjmowane wraz z informatycznym nośnikiem danych, którym może być płyta CD lub DVD.

Informatyczny nośnik danych powinien  być trwale oznakowany w sposób pozwalający na jego jednoznaczną identyfikację. Informatyczny nośnik danych powinien zawierać tylko jeden plik .zip lub .rar. Dostarczony  nośnik nie może zawierać złośliwego oprogramowania.

W przypadku nie spełnienia powyższych wymagań, dokumenty elektroniczne nie zostaną przyjęte.

Dolnośląski komendant wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej lub upoważniony zastępca komendanta wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej przyjmuje interesantów w sprawach skarg, wniosków, zażaleń i odwołań raz w tygodniu (wtorek w godz. 14:00 - 16:00), po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z sekretariatem. 

SEKRETARIAT
                  
tel.: 71 36 82 100
 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
17.12.2020 17:47 Tadeusz Sobczak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wydział Organizacji i Nadzoru
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Przyjmowanie i załatwianie spraw 4.0 20.11.2023 09:22 Michał Gosthorski
Przyjmowanie i załatwianie spraw 3.0 14.11.2022 16:17 Tadeusz Sobczak
Przyjmowanie i załatwianie spraw 2.0 09.01.2021 15:27 Daniel Mucha
Przyjmowanie i załatwianie spraw 1.0 17.12.2020 17:47 Tadeusz Sobczak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}