W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Ważne informacje

Zgodnie z zaleceniami Komisji Wspólnej uwagi strony samorządowej do dokumentów kierowanych pod obrady Komisji Wspólnej powinny być przekazywane do Zespołu Komisji w uzupełnionych polach formularza. Uwagi należy przesłać na adres e-mail: kwrist@mswia.gov.pl

Posiedzenia plenarne odbywają się z reguły w ostatnią środę miesiąca (aktualna informacja na stronie).

Terminy odbywania się posiedzeń zespołów problemowych (z reguły) przypadają w pierwszych dwóch tygodniach miesiąca, kolejny – trzeci tydzień – przeznaczony jest na ewentualne korekty dokumentów kierowanych do uzgodnień z KWRiST oraz wyjaśnianie przez strony wątpliwości i zastrzeżeń do przedstawionych regulacji.

Projekty kierowane pod obrady zespołów, przesłane stronie samorządowej z minimum 7-dniowym wyprzedzeniem, automatycznie umieszczane są w programie posiedzenia. Natomiast, jeśli dokument zostanie przekazany z mniejszym wyprzedzeniem, ujęcie go w porządku obrad wymaga akceptacji współprzewodniczącego zespołu ze strony samorządowej.

Wszelkie sugestie, sprawy różne powinny być przesyłane elektronicznie, z  wyprzedzeniem ok. 2-tygodniowym, co pozwoli stronie rządowej na przygotowanie się do udzielenia odpowiedzi.

Materiały

Formularz zgłaszania uwag
FORMULARZ​_ZGLASZANIA​_UWAG.docx 0.02MB
{"register":{"columns":[]}}