W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Nabór na stanowisko Referenta - Intendenta w Referacie ds. Administracyjnych

02.12.2024

Ambasada Rzeczypospolitej Polskiej w Wilnie zaprasza do udziału w rekrutacji na stanowisko: Referent - Intendent w Referacie ds. Administracyjnych.

Ogłoszenie o pracę

Wymagania:

  • posiadanie polskiego obywatelstwa (warunek niezbędny)
  • wykształcenie min. średnie
  • znajomość języka angielskiego, litewskiego mile widziana
  • obsługa komputera (pakiet MS Office)
  • wysoka kultura osobista
  • doświadczenie w pracy biurowej
  • bardzo dobra organizacja pracy, rzetelność, terminowość
  • komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność pracy pod presją czasu i stresu
  • prawo jazdy kategorii B
  • zgoda na poddanie się procedurze weryfikacji pod względem  bezpieczeństwa i dostępu do danych osobowych

Planowany zakres obowiązków na oferowanym stanowisku:

  1. Realizacja zaopatrzenia.
  2. Załatwianie odpraw celnych i odbiór przesyłek.
  3. Nadawanie i odbiór przesyłek pocztowych.
  4. Prowadzenie: 
    -    ksiąg inwentarzowych;
    -    kart inwentarzowych pomieszczeń, kart wyposażenia mieszkań i wyposażenia indywidualnego;
    -    nanoszenie oznakowania na składniki majątku.
  5.  Prowadzenie magazynu reprezentacyjnego i materiałowego.
  6. Dokonywanie rezerwacji miejsc hotelowych zakup biletów lotniczych i kolejowych.
  7. Nadzór nad pracownikami miejscowych firm dokonujących bieżących napraw i konserwacji budynku oraz urządzeń placówki.
  8. Realizacja zaopatrzenia materiałowego zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  9. Opisywanie dokumentów dotyczących zaopatrzenia.
  10. Organizowanie lub pomoc w organizowaniu przyjęć oficjalnych, wydarzeń odbywających się w Ambasadzie.
  11. Wykonywanie innych poleceń przełożonego

Forma zatrudnienia: umowa o pracę. Warunki zawarte w umowie o pracę opierają się na prawie polskim. Okres próbny do 12 m-cy. Przed zatrudnieniem konieczne badania lekarskie.


Zgłoszenia w formie listu motywacyjnego oraz CV prosimy przesyłać na adres mailowy: wilno.amb.sekretariat@msz.gov.pl  do dnia 23.12.2024 r.

Należy również załączyć oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z przepisami RODO.

Ambasada RP w Wilnie zastrzega sobie prawo do kontaktowania się wyłącznie z wybranymi kandydatami, wyłonionymi w pierwszym etapie rekrutacji.

{"register":{"columns":[]}}