W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: SPECJALISTY DS. ADMINISTRACJI

Ogłoszenie Nadleśniczy Nadleśnictwa Brynek ogłasza nabór na wolne stanowisko: specjalisty ds. administracji Termin składania ofert: do dnia 22.03.2023 r. do godz. 15:00 Szczegóły dotyczące naboru w załącznikach poniżej

Wykształcenie: Średnie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 22-03-2024

Informacje o ofercie

OGŁOSZENIE O NABORZE ZEWNĘTRZNYM

NA STANOWISKO SPECJALISTY DS. ADMINISTRACJI

 

ORGANIZATOR  NABORU

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Brynek,

 Brynek ul. Grabowa 3, 42-690 Tworóg,

 

Nabór ma charakter rekrutacji zewnętrznej, prowadzonej w oparciu zarządzenie nr 33 Dyrektora RDLP w Katowicach z dnia 28.09.2022r. w sprawie wprowadzenia w życie Regulaminu naboru na wolne stanowisko pracy w biurze i jednostkach Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Katowicach.

Zakres obowiązków

OGÓLNY ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ

  1. Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  2. Prowadzenie archiwum zakładowego Nadleśnictwa Brynek.
  3. Prowadzenie całości zagadnień związanych z gospodarką transportową.
  4. Obsługa korespondencji wychodzącej oraz faktur w Systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją – EZD.
  5. Prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem nadleśnictwa.
  6. Prowadzenie całości spraw związanych z gospodarką rolną.
  7. Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem pracownikom pomocy finansowej        w nabywaniu pojazdów używanych do celów służbowych.
  8. Prowadzenie spraw związanych z organizacją imprez pracowniczych.
  9. Sporządzanie informacji, analiz i sprawozdań w zakresie swojego działania.
  10. Sporządzanie wniosków o dopłaty bezpośrednie do gospodarki rolnej.
  11. Pozyskiwanie środków zewnętrznych w zakresie swojego działania.
  12. Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniami majątkowymi i transportowymi.
  13. Pomoc w organizacji i obsłudze narad gospodarczych.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: śląskie
MIEJSCE PRACY Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Brynek, Brynek ul. Grabowa 3, 42-690 Tworóg,

Wymagania

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  1. Wykształcenie średnie i minimum 5 lat pracy lub wyższe i minimum 2 lata pracy (preferowane wykształcenie: administracja).
  2. Znajomość oraz umiejętności praktycznego stosowania przepisów z zakresu Prawa Zamówień Publicznych.
  3. Umiejętność obsługi platform do obsługi zamówień publicznych.
  4. Znajomość obsługi pakietów MS Office.
  5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.

 

WYMAGANIA DODATKOWE

  1. Znajomość Systemu Informatycznego Lasów Państwowych – SILP.   
  2. Znajomość Systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją – EZD.
  3. Kurs kancelaryjno – archiwalny.
  4. Prawo jazdy kategorii B.
  5. Kursy przydatne na stanowisku administracyjnym.
  6. Umiejętność protokołowania.
  7. Umiejętność pracy w zespole.
  8. Dobra organizacja pracy.

Wymagane dokumenty

WYMAGANE DOKUMENTY

  1. CV z adresem do korespondencji tradycyjnej i elektronicznej oraz nr telefonu, opatrzone własnoręcznym podpisem.
  2. List motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem.
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.  
  4.  Dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe.
  5. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji – załącznik nr 1 do ogłoszenia o naborze.
  6. Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w ogłoszeniu o naborze na stanowisko specjalisty ds. administracji  – załącznik nr 2 do ogłoszenia o naborze.
  7. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych w procesie rekrutacji dla kandydata do pracy– załącznik nr 3 do ogłoszenia o naborze.

 

Kandydat może złożyć inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje i uprawnienia. Dodatkowe kwalifikacje i umiejętności przydatne na stanowisku pracy w administracji, będą dodatkowymi  punktami w ocenie kandydata.

Do oferty należy dołączyć spis wszystkich złożonych w ofercie dokumentów.

Kserokopie dokumentów powinny być przez kandydata potwierdzone za zgodność

z oryginałem. Brak klauzuli: „potwierdzam zgodność dokumentu z oryginałem”  i podpisu kandydata dyskwalifikuje dokument.

Benefity

OFERUJEMY

  1. Zatrudnienie na umowę o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
  2. Zatrudnienie  w pełnym wymiarze czasu pracy.
  3. Szkolenia.
  4. Grupowe ubezpieczenie zdrowotne.
  5. Świadczenia socjalne.

Składanie dokumentów

SKŁADANIE DOKUMENTÓW

Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko specjalisty ds. administracji”:

  1.  osobiście w sekretariacie Nadleśnictwa Brynek przy ulicy Grabowej 3 w Brynku,

w dni robocze w godzinach od 7.00 do 15.00, lub;

  1.  przesłać pocztą tradycyjną za potwierdzaniem odbioru na adres:

 PGL LP Nadleśnictwo Brynek

 ul. Grabowa 3, 42-690 Tworóg

w terminie do dnia 22 marca 2024r. do godz. 15:00

Aplikacje przesłane drogą elektroniczna nie będą rozpatrywane.

Decydujące znaczenie dla oceny zachowania  terminu ma data i godzina wpływu oferty do nadleśnictwa. Oferty które wpłyną po ustalonym terminie nie będą rozpatrywane.

PROCES REKRUTACJI

Proces rekrutacji odbędzie się w formie rozmowy kwalifikacyjnej.

W terminie do 7 dni od upływu terminu składania ofert Komisja Rekrutacyjna dokona weryfikacji zgodności złożonych dokumentów z wymogami określonymi w ogłoszeniu.

 W przypadku stwierdzenia niekompletności oferty kandydat może być poproszony              o uzupełnienie dokumentów. Kandydaci spełniający wymagania formalne i merytoryczne, zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną. O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci  zostaną powiadomieni telefonicznie. Rozmowa kwalifikacyjna będzie miała na celu weryfikację informacji zawartych w ofercie, sprawdzenie wiedzy i umiejętności oczekiwanych przez pracodawcę na stanowisku pracy.

Kandydaci przed przystąpieniem do rozmowy kwalifikacyjnej przedłożą Komisji Rekrutacyjnej do wglądu oryginały:

  1. dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
  2. świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu,

Po zakończeniu procesu rekrutacji, najpóźniej w terminie 14 dni od daty jego zakończenia, wszyscy uczestnicy zostaną powiadomieni o wynikach rekrutacji.

 

INFORMACJE DODATKOWE

Nadleśnictwo nie odsyła złożonych przez kandydatów ofert. Istnieje możliwość osobistego odbioru dokumentów po uprzednim zwróceniu się z pisemną prośbą o ich zwrot. Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy o pracę z wybranym kandydatem.

Rozstrzygnięcie postępowania jest wiążące i nie podlega odwołaniu.

Nadleśnictwo Brynek zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania rekrutacyjnego, w każdym czasie jego trwania, bez podania przyczyny.

Wszystkie dodatkowe informacje można uzyskać w siedzibie Nadleśnictwa Brynek           w Brynku przy ul. Grabowej 3 w godzinach od 7.00 do 15.00 pok. nr 4 lub pod numerem telefonu 32 2857463 wew. 131 w godzinach od 7.00 do 15.00.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Materiały

Ogłoszenie o naborze
Ogłoszenie​_o​_naborze​_2024.pdf 2.36MB
Załącznik nr 1 Zgoda na przetwarzanie danych
Zał​_1​_Zgoda​_na​_prztwarzanie​_danych.docx 1.47MB
Załącznik nr 2 Oświadczenie
zał​_2​_Oświadczenie​_docx.docx 1.47MB
Załącznik nr 3 Klauzula informacyjna RODO
Zał​_3​_klauzula​_informacyjna​_RODO.DOCX 1.47MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
12.03.2024 10:34 Krystyna Jagiełło - Leńczuk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Bożena Fryc
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
OGŁOSZENIE O NABORZE ZEWNĘTRZNYM NA STANOWISKO SPECJALISTY DS.ADMINISTRACJI 2.0 12.03.2024 10:39 Krystyna Jagiełło - Leńczuk
OGŁOSZENIE O NABORZE ZEWNĘTRZNYM NA STANOWISKO SPECJALISTY DS.ADMINISTRACJI 1.0 12.03.2024 10:34 Krystyna Jagiełło - Leńczuk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}