Tytuł/stanowisko: SPECJALISTY DS. ADMINISTRACJI
Ogłoszenie Nadleśniczy Nadleśnictwa Brynek ogłasza nabór na wolne stanowisko: specjalisty ds. administracji Termin składania ofert: do dnia 22.03.2023 r. do godz. 15:00 Szczegóły dotyczące naboru w załącznikach poniżej
Informacje o ofercie
OGŁOSZENIE O NABORZE ZEWNĘTRZNYM
NA STANOWISKO SPECJALISTY DS. ADMINISTRACJI
ORGANIZATOR NABORU
Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Brynek,
Brynek ul. Grabowa 3, 42-690 Tworóg,
Nabór ma charakter rekrutacji zewnętrznej, prowadzonej w oparciu zarządzenie nr 33 Dyrektora RDLP w Katowicach z dnia 28.09.2022r. w sprawie wprowadzenia w życie Regulaminu naboru na wolne stanowisko pracy w biurze i jednostkach Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Katowicach.
Zakres obowiązków
OGÓLNY ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ
- Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
- Prowadzenie archiwum zakładowego Nadleśnictwa Brynek.
- Prowadzenie całości zagadnień związanych z gospodarką transportową.
- Obsługa korespondencji wychodzącej oraz faktur w Systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją – EZD.
- Prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem nadleśnictwa.
- Prowadzenie całości spraw związanych z gospodarką rolną.
- Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem pracownikom pomocy finansowej w nabywaniu pojazdów używanych do celów służbowych.
- Prowadzenie spraw związanych z organizacją imprez pracowniczych.
- Sporządzanie informacji, analiz i sprawozdań w zakresie swojego działania.
- Sporządzanie wniosków o dopłaty bezpośrednie do gospodarki rolnej.
- Pozyskiwanie środków zewnętrznych w zakresie swojego działania.
- Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniami majątkowymi i transportowymi.
- Pomoc w organizacji i obsłudze narad gospodarczych.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: śląskieWymagania
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie średnie i minimum 5 lat pracy lub wyższe i minimum 2 lata pracy (preferowane wykształcenie: administracja).
- Znajomość oraz umiejętności praktycznego stosowania przepisów z zakresu Prawa Zamówień Publicznych.
- Umiejętność obsługi platform do obsługi zamówień publicznych.
- Znajomość obsługi pakietów MS Office.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.
WYMAGANIA DODATKOWE
- Znajomość Systemu Informatycznego Lasów Państwowych – SILP.
- Znajomość Systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją – EZD.
- Kurs kancelaryjno – archiwalny.
- Prawo jazdy kategorii B.
- Kursy przydatne na stanowisku administracyjnym.
- Umiejętność protokołowania.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Dobra organizacja pracy.
Wymagane dokumenty
WYMAGANE DOKUMENTY
- CV z adresem do korespondencji tradycyjnej i elektronicznej oraz nr telefonu, opatrzone własnoręcznym podpisem.
- List motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
- Dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe.
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji – załącznik nr 1 do ogłoszenia o naborze.
- Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w ogłoszeniu o naborze na stanowisko specjalisty ds. administracji – załącznik nr 2 do ogłoszenia o naborze.
- Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych w procesie rekrutacji dla kandydata do pracy– załącznik nr 3 do ogłoszenia o naborze.
Kandydat może złożyć inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje i uprawnienia. Dodatkowe kwalifikacje i umiejętności przydatne na stanowisku pracy w administracji, będą dodatkowymi punktami w ocenie kandydata.
Do oferty należy dołączyć spis wszystkich złożonych w ofercie dokumentów.
Kserokopie dokumentów powinny być przez kandydata potwierdzone za zgodność
z oryginałem. Brak klauzuli: „potwierdzam zgodność dokumentu z oryginałem” i podpisu kandydata dyskwalifikuje dokument.
Benefity
OFERUJEMY
- Zatrudnienie na umowę o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
- Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy.
- Szkolenia.
- Grupowe ubezpieczenie zdrowotne.
- Świadczenia socjalne.
Składanie dokumentów
SKŁADANIE DOKUMENTÓW
Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko specjalisty ds. administracji”:
- osobiście w sekretariacie Nadleśnictwa Brynek przy ulicy Grabowej 3 w Brynku,
w dni robocze w godzinach od 7.00 do 15.00, lub;
- przesłać pocztą tradycyjną za potwierdzaniem odbioru na adres:
PGL LP Nadleśnictwo Brynek
ul. Grabowa 3, 42-690 Tworóg
w terminie do dnia 22 marca 2024r. do godz. 15:00
Aplikacje przesłane drogą elektroniczna nie będą rozpatrywane.
Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu ma data i godzina wpływu oferty do nadleśnictwa. Oferty które wpłyną po ustalonym terminie nie będą rozpatrywane.
PROCES REKRUTACJI
Proces rekrutacji odbędzie się w formie rozmowy kwalifikacyjnej.
W terminie do 7 dni od upływu terminu składania ofert Komisja Rekrutacyjna dokona weryfikacji zgodności złożonych dokumentów z wymogami określonymi w ogłoszeniu.
W przypadku stwierdzenia niekompletności oferty kandydat może być poproszony o uzupełnienie dokumentów. Kandydaci spełniający wymagania formalne i merytoryczne, zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną. O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie. Rozmowa kwalifikacyjna będzie miała na celu weryfikację informacji zawartych w ofercie, sprawdzenie wiedzy i umiejętności oczekiwanych przez pracodawcę na stanowisku pracy.
Kandydaci przed przystąpieniem do rozmowy kwalifikacyjnej przedłożą Komisji Rekrutacyjnej do wglądu oryginały:
- dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
- świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu,
Po zakończeniu procesu rekrutacji, najpóźniej w terminie 14 dni od daty jego zakończenia, wszyscy uczestnicy zostaną powiadomieni o wynikach rekrutacji.
INFORMACJE DODATKOWE
Nadleśnictwo nie odsyła złożonych przez kandydatów ofert. Istnieje możliwość osobistego odbioru dokumentów po uprzednim zwróceniu się z pisemną prośbą o ich zwrot. Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy o pracę z wybranym kandydatem.
Rozstrzygnięcie postępowania jest wiążące i nie podlega odwołaniu.
Nadleśnictwo Brynek zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania rekrutacyjnego, w każdym czasie jego trwania, bez podania przyczyny.
Wszystkie dodatkowe informacje można uzyskać w siedzibie Nadleśnictwa Brynek w Brynku przy ul. Grabowej 3 w godzinach od 7.00 do 15.00 pok. nr 4 lub pod numerem telefonu 32 2857463 wew. 131 w godzinach od 7.00 do 15.00.
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Bożena Fryc
- Telefon: 32 2857463 wew. 131
- e-mail: brynek@katowice.lasy.gov.pl
- Adres: w Brynku przy ul. Grabowej 3 w godzinach od 7.00 do 15.00 pok. nr 4
Materiały
Ogłoszenie o naborzeOgłoszenie_o_naborze_2024.pdf 2.36MB Załącznik nr 1 Zgoda na przetwarzanie danych
Zał_1_Zgoda_na_prztwarzanie_danych.docx 1.47MB Załącznik nr 2 Oświadczenie
zał_2_Oświadczenie_docx.docx 1.47MB Załącznik nr 3 Klauzula informacyjna RODO
Zał_3_klauzula_informacyjna_RODO.DOCX 1.47MB
- Pierwsza publikacja:
- 12.03.2024 10:34 Krystyna Jagiełło - Leńczuk
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Bożena Fryc
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
OGŁOSZENIE O NABORZE ZEWNĘTRZNYM NA STANOWISKO SPECJALISTY DS.ADMINISTRACJI | 2.0 | 12.03.2024 10:39 Krystyna Jagiełło - Leńczuk |
OGŁOSZENIE O NABORZE ZEWNĘTRZNYM NA STANOWISKO SPECJALISTY DS.ADMINISTRACJI | 1.0 | 12.03.2024 10:34 Krystyna Jagiełło - Leńczuk |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP