Rozpatrywanie spraw
Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP można uzyskać składając wniosek.
Biuro Nadleśnictwa Drygały jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 - 15.00.
INFORMACJA
DOTYCZĄCA PRZYJMOWANIA I ROZPATRYWANIA SKARG I WNIOSKÓW
Nadleśniczy Nadleśnictwa Drygały przyjmuje interesantów w sprawie skarg i wniosków w każdy poniedziałek od godz. 9.00 do 10.00 oraz od godz. 15.00 do 16.00. Za koordynowanie i przyjmowanie skarg i wniosków odpowiedzialny jest pracownik ds. pracowniczych.
Materiały
Wniosek o udostępnienie informacjiWniosek_o_udostępnienie_danych(1).pdf 0.11MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 11.08.2021 11:46 Dariusz Chełstowski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Anna Żebrowska
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Rozpatrywanie spraw | 3.0 | 27.06.2024 06:59 Ewa Matusiak |
Rozpatrywanie spraw | 2.0 | 16.08.2021 07:19 Dariusz Chełstowski |
Rozpatrywanie spraw | 1.0 | 11.08.2021 11:46 Dariusz Chełstowski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP