W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rozpatrywanie spraw

Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej  PGL LP można uzyskać składając wniosek.

 

Biuro Nadleśnictwa Drygały jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 - 15.00. 

INFORMACJA
DOTYCZĄCA PRZYJMOWANIA I ROZPATRYWANIA SKARG I WNIOSKÓW

Nadleśniczy Nadleśnictwa Drygały przyjmuje interesantów w sprawie skarg i wniosków w każdy poniedziałek od godz. 9.00 do 10.00 oraz od godz. 15.00 do 16.00. Za koordynowanie i przyjmowanie skarg i wniosków odpowiedzialny jest pracownik ds. pracowniczych.  

Materiały

Wniosek o udostępnienie informacji
Wniosek​_o​_udostępnienie​_danych(1).pdf 0.11MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
11.08.2021 11:46 Dariusz Chełstowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Anna Żebrowska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozpatrywanie spraw 3.0 27.06.2024 06:59 Ewa Matusiak
Rozpatrywanie spraw 2.0 16.08.2021 07:19 Dariusz Chełstowski
Rozpatrywanie spraw 1.0 11.08.2021 11:46 Dariusz Chełstowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}