Archiwa
Przy biurze Nadleśnictwa Ełk funkcjonuje składnica akt w oparciu o Zarządzenie nr 66 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 12 listopada 2014 r. w sprawie wprowadzenia Instrukcji kancelaryjnej, rzeczowego wykazu akt, oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego/składnicy akt Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe, w związku z art. 6 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym.
Dokumenty z archiwum są udostępniane na pisemny wniosek zainteresowanego, z zastrzeżeniem ograniczeń wynikających z obowiązujących przepisów.
Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP można uzyskać składając wniosek.
Materiały
Wniosek o udostępnienie informacjiwniosek_o_udostepnienie_informacji.pdf 0.11MB Wniosek o udostępnienie informacji
wniosek_o_udostępnienie_informacji.doc 0.03MB
- Pierwsza publikacja:
- 17.08.2021 14:26 Michał Mroczkowski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Michał Mroczkowski
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Archiwa | 3.0 | 29.06.2022 11:06 Michał Mroczkowski |
Archiwa | 2.0 | 20.08.2021 14:58 Michał Mroczkowski |
Archiwa | 1.0 | 17.08.2021 14:26 Michał Mroczkowski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP