W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Archiwa

Przy biurze Nadleśnictwa Ełk funkcjonuje składnica akt w oparciu o Zarządzenie nr 66 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 12 listopada 2014 r. w sprawie wprowadzenia Instrukcji kancelaryjnej, rzeczowego wykazu akt, oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego/składnicy akt Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe, w związku z art. 6 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym.

 

Dokumenty z archiwum są udostępniane na pisemny wniosek zainteresowanego, z zastrzeżeniem ograniczeń wynikających z obowiązujących przepisów.

 

Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP można uzyskać składając wniosek.

Materiały

Wniosek o udostępnienie informacji
wniosek​_o​_udostepnienie​_informacji.pdf 0.11MB
Wniosek o udostępnienie informacji
wniosek​_o​_udostępnienie​_informacji.doc 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
17.08.2021 14:26 Michał Mroczkowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Michał Mroczkowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Archiwa 3.0 29.06.2022 11:06 Michał Mroczkowski
Archiwa 2.0 20.08.2021 14:58 Michał Mroczkowski
Archiwa 1.0 17.08.2021 14:26 Michał Mroczkowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}