W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rozpatrywanie spraw

Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP można uzyskać składając wniosek.

Biuro Nadleśnictwa Ełk: czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 7:15 – 15:15

Przyjmowanie interesantów w sprawach skarg i wniosków przez Nadleśniczego Nadleśnictwa Ełk odbywa się w biurze nadleśnictwa w każdy poniedziałek 
w godzinach 7:00 – 7:30 oraz w środy w godzinach 15:00 – 15:30 lub
w dniu następnym, jeżeli dzień ten jest dniem wolnym od pracy.

Komórką organizacyjną odpowiedzialną za koordynowanie rozpatrywania skarg
i wniosków jest stanowisko do spraw pracowniczych

Kasa: czynna codziennie w dni robocze w godzinach 7:15 – 14:00

Straż Leśna: brak stałych godzin przyjęć interesantów – kontakt telefoniczny
z p.f. komendanta Posterunku Straży Leśnej w Nadleśnictwie Ełk

Radosław Podlecki – tel. kom. 601 940 702

Materiały

Wniosek o udostępnienie informacji
wniosek​_o​_udostepnienie​_informacji.pdf 0.11MB
Wniosek o udostępnienie informacji
wniosek​_o​_udostępnienie​_informacji.doc 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
17.08.2021 14:25 Michał Mroczkowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Michał Mroczkowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozpatrywanie spraw 3.0 29.05.2024 14:08 Michał Mroczkowski
Rozpatrywanie spraw 2.0 20.08.2021 14:59 Michał Mroczkowski
Rozpatrywanie spraw 1.0 17.08.2021 14:25 Michał Mroczkowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}