Rozpatrywanie spraw
Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP można uzyskać składając wniosek.
Biuro Nadleśnictwa Ełk: czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 7:15 – 15:15
Przyjmowanie interesantów w sprawach skarg i wniosków przez Nadleśniczego Nadleśnictwa Ełk odbywa się w biurze nadleśnictwa w każdy poniedziałek
w godzinach 7:00 – 7:30 oraz w środy w godzinach 15:00 – 15:30 lub
w dniu następnym, jeżeli dzień ten jest dniem wolnym od pracy.
Komórką organizacyjną odpowiedzialną za koordynowanie rozpatrywania skarg
i wniosków jest stanowisko do spraw pracowniczych
Kasa: czynna codziennie w dni robocze w godzinach 7:15 – 14:00
Straż Leśna: brak stałych godzin przyjęć interesantów – kontakt telefoniczny
z p.f. komendanta Posterunku Straży Leśnej w Nadleśnictwie Ełk
Radosław Podlecki – tel. kom. 601 940 702
Materiały
Wniosek o udostępnienie informacjiwniosek_o_udostepnienie_informacji.pdf 0.11MB Wniosek o udostępnienie informacji
wniosek_o_udostępnienie_informacji.doc 0.03MB
- Pierwsza publikacja:
- 17.08.2021 14:25 Michał Mroczkowski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Michał Mroczkowski
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Rozpatrywanie spraw | 3.0 | 29.05.2024 14:08 Michał Mroczkowski |
Rozpatrywanie spraw | 2.0 | 20.08.2021 14:59 Michał Mroczkowski |
Rozpatrywanie spraw | 1.0 | 17.08.2021 14:25 Michał Mroczkowski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP