W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Nabór na stanowisko ds. pracowniczych.

Rekrutacja skierowana jest do pracowników aktualnie zatrudnionych w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe oraz osób, z którymi pracodawca Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe rozwiązał stosunek pracy po 2 kwietnia 2020 r.

Wykształcenie: Wyższe (licencjat, inżynier)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na zastępstwo
Termin składania aplikacji upłynął: 12-09-2022

Informacje o ofercie

Termin i miejsce składania ofert:
Wymagane dokumenty, wraz z danymi kontaktowymi np.: adres korespondencyjny,
numer telefonu, e-mail, należy składać do dnia 12 września 2022 roku do godziny
12:00 w jeden z następujących sposobów:
a) Osobiście, w zamkniętej kopercie, w sekretariacie Nadleśnictwa Garwolin, Miętne,
ul. Główna 3, 08-400 Garwolin w godzinach 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku,
b) Pocztą tradycyjną na adres: Nadleśnictwa Garwolin, Miętne, ul. Główna 3,
08-400 Garwolin,

Zakres obowiązków

Opis stanowiska (zakres ważniejszych zadań):
1. Prowadzenie spraw związanych z zawieraniem i rozwiązywaniem umów o pracę,
przeszeregowaniem i awansami pracowników oraz ewidencji ruchu pracowników
z wprowadzeniem wszystkich danych o pracowniku do SILP.
2. Prowadzenie, przechowywanie i aktualizowanie akt osobowych pracowników.
3. Prowadzenie spraw związanych z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych
i szkoleń pracowników oraz stażu absolwentów szkół i uczelni.
4. Prowadzenie spraw emerytalno – rentowych pracowników.
5. Prowadzenie rejestru skarg i wniosków wpływających do Nadleśnictwa, nadzór
nad przestrzeganiem „zasad przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków”
przez pracowników rozpatrujących skargi i wnioski oraz sporządzanie
sprawozdawczości w tym zakresie.
6. Sporządzanie dokumentów i zaświadczeń z tytułu zatrudnienia.

7. Wyliczanie nagród jubileuszowych, odpraw emerytalno - rentowych.
8. Opracowywanie, wdrażanie i aktualizacja regulaminów: organizacyjnego i pracy.
9. Koordynowanie prac związanych z wydawaniem zarządzeń i decyzji przez
nadleśniczego.
10.Prowadzenie spraw urlopów wypoczynkowych, opracowywanie planu urlopów.
11.Sprawdzanie pod względem merytorycznym: list płac pracowników, zlecenia
wypłaty środków pieniężnych w walucie obcej, wniosków o zwrot kosztów
przejazdu, faktur dotyczących szkoleń, obsługi prawnej ochrony danych
osobowych, świadczeń medycznych w ramach zawartych umów na usugi.
12.Sporządzanie umów cywilo – prawnych, umów o odpowiedzialności za
powierzone mienie.
13.Obsługiwanie program „Płatnik” w zakresie zgłoszeń do ubezpieczeń
społecznych.
14.Wprowadzanie na stronę BIP danych z zakresu swojego działania.
15.Sporządzanie umów na używanie samochodów prywatnych do celów
służbowych oraz prowadzenie dokumentacji z tym związanej.
16.Prowadzenie spraw związanych z naliczeniem ryczałtów za używanie
samochodów prywatnych do celów służbowych.
17.Sporządzenie umów na udzielenie pożyczki na zakup samochodu prywatnego
używanego również do celów służbowych.
18.Prowadzenie spraw socjalnych nadleśnictwa – ZFŚS.
19.Prowadzenie spraw związanych z umundurowaniem pracowników.
20.Prowadzenie sprawozdawczości statystycznej z zakresu swojego działania.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: mazowieckie
1. Miejsce wykonywania pracy – biuro Nadleśnictwa Garwolin, Miętne, ul. Główna 3, 08-400 Garwolin.

Wymagania

Wymagania obligatoryjne (podstawowe):
1. Wykształcenie wyższe.
2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw
publicznych
3. Bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office .
4. Znajomość obsługi Systemu Informatycznego Lasów Państwowych (SILP).
5. Znajomość obsługi programu Płatnik.
6. Brak przeciwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na wskazanym stanowisku

Wymagane dokumenty

 Wymagane dokumenty:
1. CV wraz z dokładnym przebiegiem pracy zawodowej - opatrzony własnoręcznym
podpisem,
2. List motywacyjny - opatrzony własnoręcznym podpisem,
3. Kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje
i doświadczenie zawodowe opatrzone własnoręcznym podpisem,
4. Kserokopie dokumentów potwierdzających przebieg pracy zawodowej
świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu oraz potwierdzające
minimalny staż pracy określony dla stanowiska, opatrzone własnoręcznym
podpisem,
5. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane ukończone kursy
i szkolenia przydatne na stanowisku objętym naborem, potwierdzone
własnoręcznym podpisem,
6. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
do celów rekrutacji, opatrzone własnoręcznym podpisem (załącznik nr 1),
7. Oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną (załącznik nr 2),
8. Kwestionariusz osobowy kandydata do pracy w LP ( załącznik nr 3).

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Adres: Miętne, ul Główna 3, 08-400 Garwolin

Materiały

Ogłoszenie nabór na stanowisko ds pracowniczych.
Ogłoszenie​_nabór​_na​_stanowisko​_ds​_pracowniczych.pdf 0.13MB
Załącznik nr 1 oświadczenie kandydata.
Załącznik​_nr​_​_1​_oświadczenie​_kandydata.pdf 0.08MB
Załącznik nr 2 klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy.
Załącznik​_​_nr​_2​_klauzula​_informacyjna​_dla​_kandydatów​_do​_pracy(1).docx 0.02MB
Załącznik nr 3 kwestionariusz osobowy kandydata.
Załącznik​_nr​_​_3​_kwestionariusz​_osobowy​_kandydata(1).docx 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
02.09.2022 15:31 Paweł Jarzyna
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Paweł Jarzyna
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Nabór na stanowisko ds. pracowniczych. 5.0 09.09.2022 08:48 Paweł Jarzyna
Nabór na stanowisko ds. pracowniczych. 4.0 09.09.2022 08:44 Paweł Jarzyna
Nabór na stanowisko ds. pracowniczych. 3.0 03.09.2022 00:05 Paweł Jarzyna
Nabór na stanowisko ds. pracowniczych. 2.0 02.09.2022 15:33 Paweł Jarzyna
Nabór na stanowisko ds. pracowniczych. 1.0 02.09.2022 15:31 Paweł Jarzyna

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}