W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

„Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót budowlanych, instalacji sanitarnych oraz instalacji elektrycznych (nadzór wielobranżowy) dla zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa budynku gospodarczego Cieszyny”

Zamawiający: Nadleśnictwo Golub-Dobrzyń zaprasza do złożenia oferty cenowej pn.: „Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót budowlanych, instalacji sanitarnych oraz instalacji elektrycznych (nadzór wielobranżowy) dla zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa budynku gospodarczego Cieszyny”, w tym:

Część 1 – rozbiórka istniejącej murowanej części budynku gospodarczego

Część 2 – budowa budynku gospodarczego

Miejsce i termin składania ofert: ofertę należy złożyć do dnia 13.10.2023 roku do godziny 10:00

Materiały

Zapytanie ofertowe
zapytanie​_ofertowe.pdf 0.22MB
Załącznik nr 1
Załacznik​_nr​_1​_szczegółowy​_opis​_przedmiotu​_zamówienia​_Nadzór​_Inwestorski​_rev1.pdf 0.17MB
Załącznik nr 2
Załącznik​_nr​_2​_do​_zapytania​_ofertowego.docx 0.02MB
Załącznik nr 3
Załącznik​_nr​_3​_do​_zapytania​_ofertowego.docx 0.02MB
Załącznik nr 4
Załącznik​_nr​_4​_do​_zapytania​_ofertowego.docx 0.02MB
Załącznik nr 5
Załącznik​_nr​_5​_umowa​_nadzór​_inwestorski​_wzór​_Cieszyny​_rev3.odt 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
05.10.2023 11:08 CELINA IWAN-SZLAGOWSKA
Wytwarzający/ Odpowiadający:
CELINA IWAN-SZLAGOWSKA
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
„Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót budowlanych, instalacji sanitarnych oraz instalacji elektrycznych (nadzór wielobranżowy) dla zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa budynku gospodarczego Cieszyny” 1.0 05.10.2023 11:08 CELINA IWAN-SZLAGOWSKA

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}