W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Platforma zakupowa

Platforma Zakupowa

Podstawowym narzędziem komunikacji z Wykonawcami w trakcie prowadzonych postępowań  przetargowych w zakresie zakupów poniżej  (postępowania regulaminowe) oraz powyżej progu (zgodnie z Prawem zamówień publicznych), w Nadleśnictwie Hajnówka jest Platforma Zakupowa.                                                                  

Oznacza to, że cały proces ofertowania prowadzony będzie w sposób elektroniczny, gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych. Pracownicy odpowiedzialni za prowadzenie postępowań w zakresie dostaw, usług oraz robót budowalnych  będą wysyłać do Państwa, poprzez https://platformazakupowa.pl/, zaproszenie do składania ofert w wersji elektronicznej.

Wszystkie postępowania  wraz z dokumentacją publikowane są na stronie: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_hajnowka 
Składanie ofert odbywa się również poprzez formularz dostępny na stronie: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_hajnowka
Regulamin korzystania z platformy zakupowej znajduje się pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin 

Zaproszenie do składania ofert w wersji elektronicznej odbywa się następująco:

  1. Na stronie postępowania znajduje się Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ) oraz Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz ewentualnie dodatkowe informacje (rysunek techniczny, wymagania dot. certyfikatów, itp.).

  2. Przy danej pozycji zamówienia należy podać propozycję swojej ceny i/lub inne parametry handlowe i techniczne oferty.

  3. Po wypełnieniu formularza klikając przycisk „Złóż ofertę” należy przesłać ofertę do Zamawiającego. 

W postępowaniach prowadzonych zgodnie z Prawem zamówień publicznych (Pzp) wymagane będzie złożenie oferty zgodnie z art. 63 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych PZP (Dz.U. 2019 poz. 2019). 

Aby składać oferty, nie muszą Państwo jako Wykonawcy zakładać konta na Platformie Zakupowej. Zachęcamy do założenia konta oraz zapisania się do naszego katalogu Wykonawców, gdyż będę Państwo mogli otrzymywać od nas dopasowane zaproszenia do prowadzonych postępowań. 

Na stronie Platformy Zakupowej mogą Państwo monitorować nasze zapytania ofertowe.

W przypadku pytań technicznych związanych z obsługą postępowań prosimy o kontakt z:
Centrum Wsparcia Klienta
(pon. - pt. 8:00-17:00) 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
12.08.2021 13:02 ILONA PODSZYWAŁO
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Ilona Podszywało
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Platforma zakupowa 4.0 12.08.2021 13:22 ILONA PODSZYWAŁO
Platforma zakupowa 3.0 12.08.2021 13:21 ILONA PODSZYWAŁO
Platforma zakupowa 2.0 12.08.2021 13:05 ILONA PODSZYWAŁO
Platforma zakupowa 1.0 12.08.2021 13:02 ILONA PODSZYWAŁO

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}