Rozpatrywanie spraw
Rozpatrywanie spraw
Zasady załatwiania spraw z zakresu skarg i wniosków w Nadleśnictwie Hajnówka:
Podstawa prawna:
w procedurze załatwiania spraw z zakresu skarg i wniosków stosuje się art. 221-247 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. 2023 poz. 775 ze zm.) oraz wewnętrzne uregulowania obowiązujące w Nadleśnictwie Hajnówka.
Procedury wewnętrzne:
Zgodnie z obowiązującym zarządzeniem nr 4/2024 Nadleśniczego Nadleśnictwa Hajnówka z dnia 23 lutego 2024 r. w sprawie organizacji i rozpatrywania skarg i wniosków w Nadleśnictwie Hajnówka, Interesantów w sprawach skarg i wniosków przyjmuje Nadleśniczy Nadleśnictwa Hajnówka w każdy poniedziałek w godzinach od 14:30 do 16:30, a gdy dzień jest wolny od pracy w dniu następnym. W przypadku nieobecności Nadleśniczego, interesantów przyjmuje Inżynier nadzoru.
Z uwagi na potrzebę zachowania zasad właściwej organizacji pracy – wskazany jest wcześniejszy kontakt Interesanta – np. telefoniczny lub drogą mailową – celem ustalenia konkretnego terminu (godziny) spotkania.
Przedmiot skarg i wniosków:
Przedmiotem skargi może być w szczególności zaniedbanie lub nienależyte wykonywanie zadań przez właściwe organy albo przez ich pracowników, naruszenie praworządności lub interesów skarżących, a także przewlekłe lub biurokratyczne załatwianie skargi (art. 227 Kodeksu postępowania administracyjnego).
Formy wnoszenia skarg lub wniosków:
Skargi lub wnioski mogą być wnoszone:
- w formie pisemnej na adres: Nadleśnictwo Hajnówka, ul. Kolejki Leśne 12, 17-200 Hajnówka
- za pomocą środków komunikacji elektronicznej:
za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: hajnowka@bialystok.lasy.gov.pl
za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej – adres ESP: /pgl_lp_0114/SkrzynkaESP
telefonicznie na nr tel. 85 683 23 78
- ustnie w biurze nadleśnictwa (przyjmujący zgłoszenie sporządza protokół, który podpisują wnoszący skargę lub wniosek oraz przyjmujący zgłoszenie)
Termin załatwienia sprawy:
Sprawy z zakresu skarg i wniosków są rozpatrywane bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu miesiąca, licząc od daty wpływu skargi/wniosku do nadleśnictwa.
Jeżeli skarga lub wniosek nie może być załatwiona we wskazanym wyżej terminie, nadleśnictwo zawiadamia o tym wnoszącego skargę lub wniosek, podając przyczynę opóźnienia oraz nowy termin załatwienia sprawy, pouczając o prawie do wniesienia ponaglenia.
Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP można uzyskać składając wniosek (wzór wniosku w materiałach na dole strony)
Materiały
Wniosek o udostępnienie danych (doc)wniosek_o_udostepnienie_informacji.doc 0.03MB Wniosek o udostępnienie danych (pdf)
wniosek_o_udostepnienie_informacji.pdf 0.12MB
Zdjęcia (1)
- Pierwsza publikacja:
- 13.08.2021 11:42 ILONA PODSZYWAŁO
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Ilona Podszywało
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Rozpatrywanie spraw | 10.0 | 26.02.2024 13:24 ILONA PODSZYWAŁO |
Rozpatrywanie spraw | 9.0 | 26.02.2024 12:50 ILONA PODSZYWAŁO |
Rozpatrywanie spraw | 8.0 | 26.02.2024 11:53 ILONA PODSZYWAŁO |
Rozpatrywanie spraw | 7.0 | 26.02.2024 11:44 ILONA PODSZYWAŁO |
Rozpatrywanie spraw | 6.0 | 26.02.2024 11:41 ILONA PODSZYWAŁO |
Rozpatrywanie spraw | 5.0 | 26.02.2024 11:29 ILONA PODSZYWAŁO |
Rozpatrywanie spraw | 4.0 | 26.02.2024 10:32 ILONA PODSZYWAŁO |
Rozpatrywanie spraw | 3.0 | 28.10.2021 10:51 Monika Prokopiuk |
Rozpatrywanie spraw | 2.0 | 16.08.2021 10:59 ILONA PODSZYWAŁO |
Rozpatrywanie spraw | 1.0 | 13.08.2021 11:42 ILONA PODSZYWAŁO |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP