W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rozpatrywanie spraw

Sprawy

Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej  PGL LP można uzyskać składając wniosek.

Kontakt z osobami biura Nadleśnictwa Głogów odbywa się w godzinach urzędowania 7.00 – 15.00:

  • poprzez Sekretariat pod numerem telefonu 75 7443065
  • bezpośrednio  korzystając z numerów telefonów z zakładki KONTAKT

Wszystkie sprawy są załatwiane zgodnie z art. 35 Kodeksu postępowania administracyjnego.

 

Materiały

Wniosek o udostępnienie danych
Wniosek​_o​_udostępnienie​_danych.doc 0.03MB
Wniosek o udostępnienie danych
Wniosek​_o​_udostępnienie​_danych.pdf 0.11MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
09.09.2021 13:28 ANDRZEJ GAJDA
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Andrzej Gajda
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozpatrywanie spraw 2.0 15.09.2021 11:13 ANDRZEJ GAJDA
Rozpatrywanie spraw 1.0 09.09.2021 13:28 ANDRZEJ GAJDA

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}