W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Archiwa

Archiwa i rejestry urzędowe

W Nadleśnictwie Kup funkcjonuje archiwum zakładowe, działające w oparciu o Zarządzenie nr 66 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 12 listopada 2014 r. w sprawie wprowadzenia Instrukcji kancelaryjnej oraz Instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych i składnic akt w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe.

Rejestracja spraw oraz postępowanie z aktami prowadzone jest w oparciu o  Zarządzenie Nr 74 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 18.12.2014r. w sprawie jednolitego wykazu akt Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe.

W archiwum gromadzone są dokumenty tworzone w Nadleśnictwie Kup, podlegające archiwizacji, a jego zawartość ujęta jest w stosownych ewidencjach.

Archiwum zakładowe Nadleśnictwa Kup nadzorowane jest przez Archiwum Państwowe w Opolu.

Osoba odpowiedzialna za pracę archiwum zakładowego: Magdalena Raszewska –  tel. 77 469 52 12 ; e-mail: magdalena.raszewska@katowice.lasy.gov.pl

Rozpatrywanie spraw

Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP można uzyskać składając wniosek.

Materiały

Wniosek o udostępnienie informacji
Wniosek​_o​_udostępnienie​_informacji.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
20.08.2021 11:06 Daniel Chodorowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Amelia Rydz
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Archiwa 1.0 20.08.2021 11:06 Daniel Chodorowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}