W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Specjalista/referent ds. Zamówień Publicznych i Pozyskiwania środków zewnętrznych

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kup ogłasza nabór zewnętrzny na stanowisko REFERENT / SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I POZYSKIWANIA ŚRODKÓW ZEWNĘTRZNYCH

Wykształcenie: Wyższe (licencjat, inżynier)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 20-11-2023

Informacje o ofercie

Wymagane  dokumenty  należy   składać   w   zamkniętej   kopercie   osobiście w sekretariacie Nadleśnictwa  Kup,  ul. 1 Maja 9, 46-082 Kup  od poniedziałku    do piątku w godz. 7.30 - 15.00 lub przesłać pocztą tradycyjną (za potwierdzeniem odbioru) lub przesyłką kurierską  do  dnia  20.11.2023  r.  z  dopiskiem  "Nabór  na stanowisko specjalisty/referenta ds. zamówień publicznych i pozyskiwania środków zewnętrznych w Nadleśnictwie Kup".

Wszystkie oferty będą otwierane i analizowane przez osoby upoważnione, należące

do powołanej przez Nadleśniczego komisji rekrutacyjnej.

Aplikacje, które wpłyną do Nadleśnictwa Kup po wskazanym terminie (decyduje data wpływu do sekretariatu Nadleśnictwa) lub pocztą elektroniczną nie będą rozpatrywane ani zwracane nadawcy tylko komisyjnie zniszczone.

Zakres obowiązków

  1. prowadzenie  spraw  i  czynności  związanych  z  przygotowaniem  i  realizacją procesu udzielania zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz na podstawie obowiązujących wewnętrznych regulacji w Nadleśnictwie Kup,
  2. realizacja i rozliczanie przedsięwzięć realizowanych w Nadleśnictwie Kup przy współfinansowaniu ze środków zewnętrznych,
  3. prowadzenie   spraw    związanych   z    pozyskiwaniem   oraz    wykorzystaniem krajowych i zagranicznych środków pomocowych w zakresie swojego działania
  4. sporządzanie sprawozdawczości z zakresu zamówień publicznych,
  5. obsługa platformy zakupowej,
  6. współpraca z osobami merytorycznie odpowiedzialnymi przy sporządzaniu umów na roboty budowlane, usługi i zakupy,
  7. przygotowywanie dokumentacji przetargowej na sprzedaż środków trwałych.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: opolskie
PGL LP Nadleśnictwo Kup ul. 1 Maja 9 46-082 Kup.

Wymagania

Wymagania niezbędne:

  1. wykształcenie wyższe,
  2. minimum 2 lata doświadczenia w pracy w obszarze zamówień publicznych,
  3. bardzo dobra znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
  4. znajomość obsługi programów komputerowych pakietu biurowego MS Office. 

Wymagania preferowane (dodatkowe):

  1. wykształcenie kierunkowe z zakresu prawa lub administracji,
  2. ukończone studia podyplomowe w zakresie zamówień publicznych,
  3. ukończone kursy lub szkolenia potwierdzone certyfikatem lub zaświadczeniem  z zakresu zagadnień związanych z wykonywaniem obowiązków na w/w stanowisku,
  4. umiejętność obsługi Systemu Informatycznego Lasów Państwowych oraz EZD,
  5. znajomość przepisów prawnych związanych z gospodarką leśną i uregulowań wewnętrznych obowiązujących w Lasach Państwowych.

Wymagane dokumenty

  1. list  motywacyjny  wraz  z  adresem  do  kontaktu  pisemnego,  telefonicznego   i mailowego,
  2. CV,
  3. kserokopie     dokumentów    potwierdzających     wykształcenie    i     kwalifikacje zawodowe,
  4. kserokopie świadectw pracy i/lub inne zaświadczenia potwierdzające posiadane doświadczenie zawodowe,
  5. klauzula informacyjna  o  przetwarzaniu  danych  osobowych  dla  kandydata  do pracy (załącznik nr 1),
  6. kwestionariusz osobowy (załącznik nr 2),

Do aplikacji mogą być dołączone inne dokumenty, w tym opinie lub referencje       z poprzednich miejsc pracy.

Oświadczenia, CV, list motywacyjny oraz kwestionariusz należy opatrzyć własnoręcznym podpisem. Dokumenty składane w formie kserokopii powinny zostać potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata na każdej stronie dokumentu. Brak klauzuli „potwierdzam zgodność z oryginałem będącym w moim posiadaniu” oraz podpisu kandydata dyskwalifikuje dokument.

Benefity

Na proponowanym stanowisku pracy oferujemy:

  1. umowę o pracę na czas określony jednego roku z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony,
  2. system wynagradzania zgodny z zasadami wynagradzania obowiązującymi w PGL LP,
  3. zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy,
  4. możliwość kształcenia i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  5. świadczenia socjalne i zdrowotne.

Informacje dodatkowe

Dokumenty kandydatów, którzy nie zostali wyłonieni do zatrudnienia, będą mogły być przez nich odebrane osobiście w siedzibie Nadleśnictwa w godz. 7:30 - 15:00 w terminie 1 miesiąca od zakończenia postępowania rekrutacyjnego – po tym czasie zostaną komisyjnie zniszczone.

Nadleśnictwo nie zwraca kosztów związanych z naborem.

Nadleśnictwo zastrzega sobie możliwość unieważnienia naboru na każdym etapie postępowania, bez podania przyczyny.

Nadleśnictwo zastrzega sobie prawo do zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną tylko wybranych kandydatów.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Materiały

Ogłoszenie o naborze zewnętrznym III
Ogłoszenie​_o​_naborze​_zewnętrznym​_III.pdf 0.22MB
Kwestionariusz osobowy dla kandydata
Kwestionariusz​_osobowy​_dla​_kandydata.docx 0.02MB
Klauzula informacyjna zgoda
Klauzula​_informacyja​_zgoda.docx 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
07.11.2023 09:14 Daniel Chodorowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Marcin Vogelgezang
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Oferta pracy-Specjalista/referent ds. Zamówień Publicznych i Pozyskiwania środków zewnętrznych 1.0 07.11.2023 09:14 Daniel Chodorowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}