Tytuł/stanowisko: stanowisko ds. obsługi kancelaryjnej
Nadleśnictwo Kwidzyn ogłasza nabór zewnętrzny na stanowisko ds. obsługi kancelaryjnej w Dziale Administracyjno-Gospodarczym w Nadleśnictwie Kwidzyn
Wykształcenie:
Średnie
Forma zatrudnienia:
Umowa o pracę na zastępstwo
Termin składania aplikacji:
14-02-2025
Informacje o ofercie
Ogłoszenie zewnętrzne
Zakres obowiązków
- Organizacja pracy sekretariatu Nadleśnictwa, w tym:
- obsługa EZD w zakresie modułu Kancelaria, w szczególności przyjmowanie i rejestracja korespondencji wpływającej do nadleśnictwa, przygotowania i wysyłka korespondencji wychodzącej,
- prowadzenie terminarza spotkań nadleśniczego oraz organizacja narad, zebrań i spotkań.
- Prowadzenie spraw z zakresu umundurowania pracowników.
- Prowadzenie ewidencji przyjęć interesantów w sprawach skarg i wniosków.
- Prowadzenie ewidencji wniosków o udostępnienie informacji publicznej.
- Odpowiada za pozyskiwanie zewnętrznych środków dla nadleśnictwa, w tym funduszy europejskich. Wyszukuje, wnioskuje, następnie koordynuje, monitoruje i kontroluje projekty realizowane przez Nadleśnictwo Kwidzyn.
- Archiwizowanie spraw prowadzonych elektronicznie.
Szczegółowy zakres czynności będzie ustalony po zatrudnieniu.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: pomorskie
Kwidzyn - biuro nadleśnictwa
Wymagania
- Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie wyższe oraz 2 lata doświadczenia zawodowego, średnie i
7 lat doświadczenia zawodowego (preferowany kierunek administracja). - Znajomość obsługi komputera – w tym pakietu MS Office (m.in. .Word, Excel, Outlook, PowerPoint) oraz urządzeń biurowych.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz brak karalności za przestępstwa z chęci zysku lub innych pobudek.
- Pożądane cechy osobowości: sumienność, punktualność, systematyczność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, inicjatywa i zaangażowanie w wykonywanie obowiązków, wysoka kultura osobista.
- Wymagania dodatkowe:
- Znajomość obowiązujących w PGL LP: Instrukcji kancelaryjnej, JRWA oraz Instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego składnicy akt.
- Znajomość obsługi Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją.
- Doświadczenie na stanowisku zajmującym się pozyskiwaniem środków zewnętrznych.
- Znajomość Systemu Informatycznego Lasów Państwowych (SILP) w stopniu umożliwiającym jego wykorzystanie do realizacji powierzonych zadań.
- Ukończone kursy i szkolenia w zakresie zadań wykonywanych na stanowisku.
- Znajomość procedur i specyfiki działalności LP (przepisy i wytyczne wewnętrzne) w obszarze zadań przewidzianych do realizacji na zajmowanym stanowisku.
- Doświadczenie na stanowiskach pracy związanych z obsługą interesanta.
Wymagane dokumenty
- CV z dokładną informacją o wykształceniu oraz opisem przebiegu pracy zawodowej (zajmowane stanowiska, okres pracy na określonym stanowisku).
- List motywacyjny.
- Informacje o doświadczeniu zawodowym oraz dodatkowych kompetencjach i umiejętnościach (studia podyplomowe, kursy, szkolenia) wraz z dokumentami poświadczającymi te kompetencje i umiejętności.
- Oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną oraz wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (załącznik nr 2 do ogłoszenia).
- Kwestionariusz osobowy kandydata na pracownika Lasów Państwowych (załącznik nr 1 do ogłoszenia).
- Oświadczenie (załącznik nr 3 do ogłoszenia).
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, ukończenie kursów, szkoleń itp. oraz posiadanego stażu zawodowego.
Wymienione wyżej dokumenty – oryginały, kserokopie i oświadczenia winny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata. W przypadku złożenia kserokopii wymaganego dokumentu kandydaci zobowiązani są okazać ich oryginały przed rozpoczęciem rozmowy kwalifikacyjnej.
Benefity
- Stanowisko – ds. obsługi kancelaryjnej w Dziale Administracyjno-Gospodarczym.
- Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
- Umowa w celu zastępstwa, z możliwością zawarcia kolejnej umowy na czas określony.
- Wynagrodzenie zgodnie z PUZP dla pracowników LP.
- Możliwość rozwoju zawodowego.
- Przewidywany okres rozpoczęcia pracy od 01.04.2025 r.
- Wymagane dokumenty wraz z podanym adresem do korespondencji, numerem telefonu oraz adresem e-mail należy składać w sekretariacie Nadleśnictwa w godzinach 07:00-15:00 lub przesłać pocztą na adres: Nadleśnictwo Kwidzyn ul. Braterstwa Narodów 67, 82-500 Kwidzyn
w terminie do dnia 14 lutego 2025 roku do godziny 12:00. - Dokumenty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem ”Nabór na stanowisko ds. obsługi kancelaryjnej”.
- Dokumenty złożony po w/w terminie nie będą rozpatrywane.
- Dodatkowe informacje:
- Do udzielania informacji w sprawie rekrutacji upoważniona jest Pani Natalia Dmitrzak – spec. ds. pracowniczych – tel. 501-660-749.
- Nadleśnictwo Kwidzyn nie odsyła złożonych przez kandydatów dokumentów i nie zwraca kosztów związanych z naborem.
- W przypadku złożenia więcej niż jednej oferty do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną zaproszeni wybrani kandydaci tj. po ocenie ofert kandydatów.
- Kandydaci, których oferty zostaną zakwalifikowane do procedury naboru, zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie.
- Dokumenty złożone przez kandydatów, którzy nie zostali wybrali przechowuje się przez okres 30 dni od dnia zakończenia postępowania rekrutacyjnego, po tym czasie podlegają zniszczeniu.
- Postępowanie i rozstrzygnięcie postepowania jest ostateczne i nie podlega zaskarżeniu i odwołaniu.
Nadleśniczy Nadleśnictwa Kwidzyn zastrzega sobie prawo do unieważnienia naboru na każdym etapie bez podania przyczyny.
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Natalia Dmitrzak
- Telefon: 501-660-749
- e-mail: natalia.dmitrzak@gdansk.lasy.gov.pl
- Adres: Nadleśnictwo Kwidzyn
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 31.01.2025 12:50 Natalia Dmitrzak
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Natalia Dmitrzak
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Nabór zewnętrzny na stanowisko ds. obsługi kancelaryjnej | 1.0 | 31.01.2025 12:50 Natalia Dmitrzak |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP