W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: stanowisko ds. obsługi kancelaryjnej

Nadleśnictwo Kwidzyn ogłasza nabór zewnętrzny na stanowisko ds. obsługi kancelaryjnej w Dziale Administracyjno-Gospodarczym w Nadleśnictwie Kwidzyn

Wykształcenie: Średnie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na zastępstwo
Termin składania aplikacji: 14-02-2025

Informacje o ofercie

Ogłoszenie zewnętrzne

Zakres obowiązków

  1. Organizacja pracy sekretariatu Nadleśnictwa, w tym:
  2. obsługa EZD w zakresie modułu Kancelaria, w szczególności przyjmowanie i rejestracja korespondencji wpływającej do nadleśnictwa, przygotowania i wysyłka korespondencji wychodzącej,
  3. prowadzenie terminarza spotkań nadleśniczego oraz organizacja narad, zebrań i spotkań.
    1. Prowadzenie spraw z zakresu umundurowania pracowników.
    2. Prowadzenie ewidencji przyjęć interesantów w sprawach skarg i wniosków.
    3. Prowadzenie ewidencji wniosków o udostępnienie informacji publicznej.
    4. Odpowiada za pozyskiwanie zewnętrznych środków dla nadleśnictwa, w tym funduszy europejskich. Wyszukuje, wnioskuje, następnie koordynuje, monitoruje i kontroluje projekty realizowane przez Nadleśnictwo Kwidzyn.
    5. Archiwizowanie spraw prowadzonych elektronicznie.

Szczegółowy zakres czynności będzie ustalony po zatrudnieniu.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: pomorskie
Kwidzyn - biuro nadleśnictwa

Wymagania

  1. Wymagania niezbędne:
  1. Wykształcenie wyższe oraz 2 lata doświadczenia zawodowego, średnie i
    7 lat doświadczenia zawodowego (preferowany kierunek administracja).
  2. Znajomość obsługi komputera – w tym pakietu MS Office (m.in. .Word, Excel, Outlook, PowerPoint) oraz urządzeń biurowych.
  3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz brak karalności za przestępstwa z chęci zysku lub innych pobudek.
  4. Pożądane cechy osobowości: sumienność, punktualność, systematyczność, komunikatywność,  umiejętność pracy w zespole, inicjatywa i zaangażowanie w wykonywanie obowiązków, wysoka kultura osobista.

 

  1. Wymagania dodatkowe:
    1. Znajomość obowiązujących w PGL LP: Instrukcji kancelaryjnej, JRWA oraz Instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego składnicy akt.
    2. Znajomość obsługi Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją.
    3. Doświadczenie na stanowisku zajmującym się pozyskiwaniem środków zewnętrznych.
    4.  Znajomość Systemu Informatycznego Lasów Państwowych (SILP) w stopniu umożliwiającym jego wykorzystanie do realizacji powierzonych zadań.
    5. Ukończone kursy i szkolenia w zakresie zadań wykonywanych na stanowisku.
    6. Znajomość procedur i specyfiki działalności LP (przepisy i wytyczne wewnętrzne) w obszarze zadań przewidzianych do realizacji na zajmowanym stanowisku.
    7. Doświadczenie na stanowiskach pracy związanych z obsługą interesanta.

Wymagane dokumenty

  1. CV z dokładną informacją o wykształceniu oraz opisem przebiegu pracy zawodowej (zajmowane stanowiska, okres pracy na określonym stanowisku).
  2. List motywacyjny.
  1. Informacje o doświadczeniu zawodowym oraz dodatkowych kompetencjach i umiejętnościach (studia podyplomowe, kursy, szkolenia) wraz z dokumentami poświadczającymi te kompetencje i umiejętności.
  2. Oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną oraz wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (załącznik nr 2 do ogłoszenia).
  3. Kwestionariusz osobowy kandydata na pracownika Lasów Państwowych (załącznik nr 1 do ogłoszenia).
  4. Oświadczenie (załącznik nr 3 do ogłoszenia).
  5. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, ukończenie kursów, szkoleń itp. oraz posiadanego stażu zawodowego.

Wymienione wyżej dokumenty – oryginały, kserokopie i oświadczenia winny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata. W przypadku złożenia kserokopii wymaganego dokumentu kandydaci zobowiązani są okazać ich oryginały przed rozpoczęciem rozmowy kwalifikacyjnej.

Benefity

  1. Stanowisko – ds. obsługi kancelaryjnej w Dziale Administracyjno-Gospodarczym.
  2. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
  3. Umowa w celu zastępstwa, z możliwością zawarcia kolejnej umowy na czas określony.
  4. Wynagrodzenie zgodnie z PUZP dla pracowników LP.
  5. Możliwość rozwoju zawodowego.
  6. Przewidywany okres rozpoczęcia pracy od 01.04.2025 r.
  1. Wymagane dokumenty wraz z podanym adresem do korespondencji, numerem telefonu oraz adresem e-mail należy składać w sekretariacie Nadleśnictwa w godzinach 07:00-15:00 lub przesłać pocztą na adres: Nadleśnictwo Kwidzyn ul. Braterstwa Narodów 67, 82-500 Kwidzyn
    w terminie do dnia 14 lutego 2025 roku do godziny 12:00.
  2. Dokumenty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem ”Nabór na stanowisko ds. obsługi kancelaryjnej”.
  3. Dokumenty złożony po w/w terminie nie będą rozpatrywane.

 

  1. Dodatkowe informacje:
  1. Do udzielania informacji w sprawie rekrutacji upoważniona jest Pani Natalia Dmitrzak – spec. ds. pracowniczych – tel. 501-660-749.
  2. Nadleśnictwo Kwidzyn nie odsyła złożonych przez kandydatów dokumentów i nie zwraca kosztów związanych z naborem.
  3. W przypadku złożenia więcej niż jednej oferty do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną zaproszeni wybrani kandydaci tj. po ocenie ofert kandydatów.
  4. Kandydaci, których oferty zostaną zakwalifikowane do procedury naboru, zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie.
  5. Dokumenty złożone przez kandydatów, którzy nie zostali wybrali przechowuje się przez okres 30 dni od dnia zakończenia postępowania rekrutacyjnego, po tym czasie podlegają zniszczeniu.
  6. Postępowanie i rozstrzygnięcie postepowania jest ostateczne i nie podlega zaskarżeniu i odwołaniu.

Nadleśniczy Nadleśnictwa Kwidzyn zastrzega sobie prawo do unieważnienia naboru na każdym etapie bez podania przyczyny.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
31.01.2025 12:50 Natalia Dmitrzak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Natalia Dmitrzak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Nabór zewnętrzny na stanowisko ds. obsługi kancelaryjnej 1.0 31.01.2025 12:50 Natalia Dmitrzak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}