Rozpatrywanie spraw
Nadleśniczy lub Zastępca Nadleśniczego Nadleśnictwa Lubsko przyjmuje interesantów w sprawie skarg i wniosków w poniedziałki od 12:00 do 16:00.
Przyjmowanie skarg i wniosków odbywa się w sekretariacie nadleśnictwa.
Koordynowanie oraz weryfikowanie terminowości udzielanych odpowiedzi, powierza się kierownikom komórek organizacyjnych, których pracownicy zostali wyznaczeni do załatwienia danej sprawy.
Działy merytoryczne oraz osoby odpowiedzialne za prowadzenie konkretnych spraw wskazane są w regulaminie organizacyjnym zamieszczonym w zakładce "Prawo i organizacja".
Ponadto szczegółowych informacji w tym zakresie udziela sekretariat telefonicznie pod nr telefonu (68) 372 04 00 lub drogą elektroniczną e-mail: lubsko@zielonagora.lasy.gov.pl
Do spraw najczęściej kierowanych do nadleśnictwa należą:
Informacje publiczne
Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP można uzyskać składając wniosek.
Materiały
Wniosek o udostępnianie danychwniosek_o_udostępnianie_danych.docx 0.03MB
- Pierwsza publikacja:
- 19.07.2021 21:06 KRZYSZTOF KMIECIAK
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Krzysztof Kmieciak / Grzegorz Kielczyk
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Rozpatrywanie spraw | 9.0 | 03.10.2024 14:14 Grzegorz Kielczyk |
Rozpatrywanie spraw | 8.0 | 06.09.2024 15:08 Grzegorz Kielczyk |
Rozpatrywanie spraw | 7.0 | 27.06.2024 12:41 Grzegorz Kielczyk |
Rozpatrywanie spraw | 6.0 | 20.12.2023 13:55 Grzegorz Kielczyk |
Rozpatrywanie spraw | 5.0 | 01.08.2023 13:44 Grzegorz Kielczyk |
Rozpatrywanie spraw | 4.0 | 22.07.2021 11:00 KRZYSZTOF KMIECIAK |
Rozpatrywanie spraw | 3.0 | 22.07.2021 10:58 KRZYSZTOF KMIECIAK |
Rozpatrywanie spraw | 2.0 | 20.07.2021 23:01 KRZYSZTOF KMIECIAK |
Rozpatrywanie spraw | 1.0 | 19.07.2021 21:06 KRZYSZTOF KMIECIAK |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP