W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Archiwa

W Nadleśnictwie Miastko funkcjonuje składnica akt w oparciu o Zarządzenie nr 29 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 20 listopada 1966 r. w sprawie wprowadzenia instrukcji kancelaryjnej, rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie zakresu działania archiwów zakładowych i składnic akt w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe - dla materiałów wytworzonych w jednostkach organizacyjnych PGL LP do dnia 31.12.2014 r. Natomiast wobec dokumentacji powstałej po dniu 01.01.2015 r. stosujemy zasady i tryb wykonywania czynności kancelaryjno - archiwalnych określone w Zarządzeniu nr 66 Dyrektora Generalnego LP z dnia 12 listopada 2014 r. Zgodnie z art. 10 ustawy o dostępie do informacji publicznej (Dz.U.01.112.1198 z późniejszymi zmianami) informacja publiczna, która nie została zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Nadleśnictwa Miastko jest udostępniana na wniosek strony zainteresowanej, z zastrzeżeniem ograniczeń wynikających z obowiązujących przepisów.

Materiały

Wniosek o udostępnienie informacji
wniosek​_o​_udostepnienie​_informacji.pdf 0.04MB
Wniosek o udostępnienie informacji
Wniosek​_o​_udostępnienie​_danych.doc 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
16.07.2021 10:39 Paweł Jasiak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Joanna Kuzemko
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Archiwa 6.0 27.08.2024 10:47 Paweł Jasiak
Archiwa 5.0 27.08.2024 09:35 Paweł Jasiak
Archiwa 4.0 27.08.2024 08:54 Paweł Jasiak
Archiwa 3.0 16.07.2021 12:55 Paweł Jasiak
Archiwa 2.0 16.07.2021 11:34 Paweł Jasiak
Archiwa 1.0 16.07.2021 10:39 Paweł Jasiak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}