Rozpatrywanie spraw
SPRAWY
Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP można uzyskać składając wniosek.
Zakresy spraw, właściwe dla poszczególnych działów, znajdują się na wykazie kontaktów do biura nadleśnictwa w zakładce Kontakt-Dane teleadresowe.
Wszystkie sprawy są załatwiane zgodnie z art. 35 Kodeksu postępowania administracyjnego.
PRZYJMOWANIE INTERESANTÓW
Nadleśniczy Nadleśnictwa Miedzyrzecz przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w każdy piątek w godzinach od 8:00 do 12:00 w siedzibie Nadleśnictwa Międzyrzecz.
We wtorki przyjęcie skarg i wniosków odbywa się także po godzinach pracy Nadleśnictwa w godzinach od 15:00 do 16:00 u Komendanta Posterunku Straży Leśnej.
W materiałach zamieszczono Zarządzenie nr 7 w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków w Nadleśnictwie Międzyrzecz.
INFORMACJE DOTYCZĄCE SPRAW KADROWYCH
W Nadleśnictwie Międzyrzecz funkcjonuje składnica akt w oparciu o Zarządzenie nr 66 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 12.11.2014 r. Dokumenty z archiwum udostępniane są na wniosek, z zastrzeżeniem ograniczeń wynikających z obowiązujących przepisów. Do najczęściej udostępnianych dokumentów należą: świadectwa pracy, świadectwa pracy wykonywanej w szczególnych warunkach, zaświadczenia o zatrudnieniu, zaświadczenia o zatrudnieniu i wynagrodzeniu RP-7. Informacji tych udziela Pani Małgorzata Jakimczuk - Specjalista ds. pracowniczych tel. +48 95 7412366.
SPRZEDAŻ DREWNA
Osoby zainteresowane zakupem drewna proszone są o kontakt telefoniczny z Panią Natalią Zacharską – Instruktorem Technicznym tel. +48 95 7412366.
Cennik oraz regulamin detalicznej sprzedaży drewna zamieszczono poniżej w materiałach.
W każdy wtorek sprzedaż drewna opałowego prowadzona jest w Leśnictwach: Dłusko, Rokitno, żabin, Białe Łąki, Rojewo, Popowo.
W każdy czwartek sprzedaż drewna opałowego prowadzona jest w Leśnictwach: Chycina, Gorzyca, Kursko, Bobowicko, Nietoperek, Wielowieś.
DZIERŻAWY, SPRZEDAŻ GRUNTÓW
W Nadleśnictwie Międzyrzecz możliwe jest uzyskanie informacji na temat dzierżaw gruntów, sprzedaży gruntów, udostępniania gruntów do celów projektowych i stawek za dzierżawę. Informacji udziela Pan Bartosz Synoradzki - Starszy Specjalista Służby Leśnej tel. +48 95 7412366.
ŁOWIECTWO
Informacji dotyczących łowiectwa, zakupu tusz zwierzyny, spraw związanych z odszkodowaniami łowieckimi, kwestie postępowania ze znalezioną zwierzyną ranną lub martwą udziela Pan Maciej Morawiak – Specjalista Służby Leśnej tel. +48 95 7412366.
Osobą uprawnioną do przyjmowania zgłoszeń szkód wyrządzonych przez dziki, łosie, jelenie, daniele i sarny w uprawach płodach rolnych powstałych na terenie zarządzanego przez Nadleśnictwo Międzyrzecz obwodu łowieckiego nr 82 jest Pani Aleksandra Saternus-Skomra. Zgłoszeń należy dokonywać na zamieszczonym w materiałach druku w pokoju nr 11 biura Nadleśnictwa (sekretariat), mieszczącego się w Międzyrzeczu przy ul. Poznańskiej 38 w każdy dzień roboczy w godzinach od 7:00 do 15:00 lub za pośrednictwem poczty e-mail: miedzyrzecz@szczecin.lasy.gov.pl .
EDUKACJA LEŚNA
Działalność edukacyjna polegająca między innymi na: spotkaniach z leśnikami w salach szkolnych, zajęciach terenowych, prelekcjach, pogadankach, wykładach, konkursach, akcjach i imprezach okolicznościowych prowadzona jest przez Panią Alicję Florek Specjalistę Służby Leśnej tel. +48 95 7412366.
KONTAKT Z MEDIAMI
Osobą upoważnioną do kontaktu z mediami jest Pan Marcin Pacia – Inżynier Nadzoru tel. +48 95 7412366.
Materiały
Zarządzenie nr 7 w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków w Nadleśnictwie MiędzyrzeczZarządzenie_nr_7_Nadleśniczego_Nadleśnictwa_Międzyrzecz_w_sprawie_organizacji_przyjmowania_i_rozpatrywania_skarg_i_wniosków_w_Nadleśnictwie_Międzyrzecz.pdf 0.13MB Zarządzenie 28 z dnia 10.05.2024 r. w sprawie ustalenia cen sprzedaży surowca drzewnego na rynku detalicznym wraz z regulaminem sprzedaży drewna
Zarządzenie_28_z_dnia_10052024_r_w_sprawie_ustalenia_cen_sprzedaży_surowca_drzewnego_na_rynku_detalicznym_2024.pdf 1.15MB Załącznik nr 2 Klauzula informacyjna RODO
Załącznik_nr_2_Klauzula_informacyjna_RODO_2024.pdf 0.31MB Druk zgłoszenia szkody łowieckiej w uprawach i płodach rolnych
Druk_zgłoszenia_szkody_łowieckiej.pdf 0.19MB WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ
WNIOSEK_O_UDOSTĘPNIENIE_INFORMACJI.pdf 0.10MB WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ
WNIOSEK_O_UDOSTĘPNIENIE_INFORMACJI.docx 0.01MB
- Pierwsza publikacja:
- 28.07.2021 12:50 Rafał Kwiatkowski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Rafał Kwiatkowski
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Rozpatrywanie spraw | 20.0 | 19.09.2024 09:49 Rafał Kwiatkowski |
Rozpatrywanie spraw | 19.0 | 15.05.2024 07:02 Rafał Kwiatkowski |
Rozpatrywanie spraw | 18.0 | 22.04.2024 10:36 Rafał Kwiatkowski |
Rozpatrywanie spraw | 17.0 | 28.02.2024 06:29 Rafał Kwiatkowski |
Rozpatrywanie spraw | 16.0 | 21.02.2024 09:27 Rafał Kwiatkowski |
Rozpatrywanie spraw | 15.0 | 21.02.2024 09:21 Rafał Kwiatkowski |
Rozpatrywanie spraw | 14.0 | 31.01.2024 12:04 Rafał Kwiatkowski |
Rozpatrywanie spraw | 13.0 | 16.01.2024 13:15 Rafał Kwiatkowski |
Rozpatrywanie spraw | 12.0 | 18.08.2023 13:15 Rafał Kwiatkowski |
Rozpatrywanie spraw | 11.0 | 18.08.2023 13:09 Rafał Kwiatkowski |
Rozpatrywanie spraw | 10.0 | 16.08.2023 11:50 Rafał Kwiatkowski |
Rozpatrywanie spraw | 9.0 | 07.07.2023 08:28 Rafał Kwiatkowski |
Rozpatrywanie spraw | 8.0 | 17.01.2023 10:48 Rafał Kwiatkowski |
Rozpatrywanie spraw | 7.0 | 04.11.2022 08:52 Rafał Kwiatkowski |
Rozpatrywanie spraw | 6.0 | 26.08.2022 12:45 Rafał Kwiatkowski |
Rozpatrywanie spraw | 5.0 | 12.08.2022 07:32 Rafał Kwiatkowski |
Rozpatrywanie spraw | 4.0 | 21.01.2022 10:37 Rafał Kwiatkowski |
Rozpatrywanie spraw | 3.0 | 04.08.2021 11:45 Rafał Kwiatkowski |
Rozpatrywanie spraw | 2.0 | 04.08.2021 11:42 Rafał Kwiatkowski |
Rozpatrywanie spraw | 1.0 | 28.07.2021 12:50 Rafał Kwiatkowski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP