Archiwa
W Nadleśnictwie Miradz znajduje się archiwum zakładowe, które funkcjonuje w oparciu o Zarządzenie nr 66 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 12 listopada 2014 r. w sprawie wprowadzenia instrukcji kancelaryjnej oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych i skłanic akt w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe na podstawie art. 6 Ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
W archiwum Zakładowym Nadleśnictwa Miradz archiwizowane są akta i dokumenty według poniższego zestawienia:
- Akta osobowe pracowników byłych pracowników
- Dokumentacja i sprawozdawczość działu księgowości
- Dokumentacja działu administracyjno- gospodarczego
- Akta działu technicznego
- Dokumentacja działu kadr, dokumenty zasad pracy i płacy
- Analizy Gospodarcze
- Dokumentacja stanu posiadania
- Mapy
- Wnioski gospodarcze
- Sprawozdania i plany
W archiwum nadleśnictwa zgromadzone sa dokumenty od 1945 roku. Archiwalia dostępne są do wglądu w siedzibie nadleśnictwa w godzinach urzędowania, tj. od 700 do 1500 po uprzednim złożeniu wniosku. Osobą odpowiedzialną jest Pani Agnieszka Szymczak - Sekretarz Nadleśnictwa Miradz.
Materiały
Wniosek o udostępnienie informacjiWniosek_o_udostępnienie_informacji.pdf 0.37MB
- Pierwsza publikacja:
- 06.08.2021 11:03 RADOSŁAW ROSZAK
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- RADOSŁAW ROSZAK
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Archiwa | 3.0 | 08.09.2022 11:02 RADOSŁAW ROSZAK |
Archiwa | 2.0 | 23.12.2021 09:54 RADOSŁAW ROSZAK |
Archiwa | 1.0 | 06.08.2021 11:03 RADOSŁAW ROSZAK |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP