Rozpatrywanie spraw
Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP można uzyskać składając wniosek.
Rozpatrywanie spraw:
Biuro Nadleśnictwa Miradz czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00.
Sprawy w formie pisemnej przyjmowane są przez sekretariat nadleśnictwa - dotyczy to spraw przekazywanych przez petentów osobiście jak i za pomocą poczty tradycyjnej przesłanych na adres: Nadleśnictwo Miradz, Miradz 12; 88-320 Strzelno. Z nadleśnictwem można kontaktować się także drogą elektroniczną na adres e-mail: miradz@torun.lasy.gov.pl
Skargi i wnioski:
W sprawie skarg i wniosków nadleśniczy lub upoważniony zastępca przyjmuje interesantów w każdy poniedziałek, a gdy dzien ten jest wolny od pracy w dniu następnym w godzinach od 14.00 do 16.00.
Osobą odpowiedzialną za przyjmowanie skarg i wniosków jest Pani Justyna Kapela - Specjalista ds. pracowniczych.
Materiały
Wniosek o udostępnienie informacjiWniosek_o_udostępnienie_informacji.pdf 0.37MB
- Pierwsza publikacja:
- 06.08.2021 10:00 RADOSŁAW ROSZAK
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- RADOSŁAW ROSZAK
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Rozpatrywanie spraw | 1.0 | 06.08.2021 10:00 RADOSŁAW ROSZAK |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP