Rozpatrywanie spraw
Rozpatrywanie spraw
Informacje ogólne
Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP można uzyskać składając wniosek.
Zakresy spraw, właściwe dla poszczególnych działów, znajdują się na wykazie kontaktów do biura nadleśnictwa w zakładce "Dane teleadresowe". Wszystkie sprawy są załatwiane zgodnie z art. 35 Kodeksu postępowania administracyjnego.
Za sprawy związane z udostępnianiem gruntów w zakresie umów najmu, dzierżaw gruntów oraz służebności, a także zamiany, sprzedaży gruntów odpowiedzialny jest specjalista SL zajmujący się sprawami stanu posiadania.
Skargi i wnioski
Nadleśniczy Nadleśnictwa Myślibórz przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w każdy poniedziałek w godzinach od 13:00 do 15:30 w siedzibie Nadleśnictwa.
Zasady dotyczące sposobu postępowania przy przyjmowaniu i rozpatrywaniu skarg i wniosków w Nadleśnictwie Myślibórz
SKŁADANIE SKARG I WNIOSKÓW |
||
1. |
Gdzie i kiedy można złożyć skargę lub wniosek |
Nadleśniczy Nadleśnictwa Myślibórz przyjmuje interesantów Przyjęcia interesantów w sprawie skarg i wniosków przez Nadleśniczego są ewidencjonowane. Ewidencja przyjęć interesantów prowadzona jest w sekretariacie Nadleśnictwa Myślibórz. |
2. |
Tryb złożenia skargi lub wniosku |
1. w siedzibie Nadleśnictwa Myślibórz- sekretariat , 2. za pośrednictwem poczty tradycyjnej, 3. za pomocą poczty elektronicznej e-mail: mysliborz@szczecin.lasy.gov.pl. |
3. |
Termin złożenia skargi lub wniosku |
Codziennie w godzinach od 7.00 do 15.00, natomiast raz |
4. |
Wymagane opłaty |
Nie występują. |
5. |
Sposób i forma rozpatrzenia sprawy |
|
6. |
Termin załatwienia sprawy |
Nadleśniczy, właściwy do załatwienia skargi/wniosku załatwia ją wnikliwie, rzetelnie, bez zbędnej zwłoki, nie później niż W sytuacji nie załatwienia skargi lub wniosku w terminie:
|
7. |
Środki odwoławcze |
Na niezałatwienie skargi w terminie przysługuje skarżącemu zażalenie do organu wyższego stopnia. Wnioskodawcy niezadowolonemu ze sposobu załatwienia wniosku bądź przypadku nie załatwienia wniosku w terminie służy prawo wniesienia skargi. |
8. |
Dodatkowe informacje |
Skarżący/wnioskodawca ma prawo być zawiadomionym |
Wnioski dotyczące szkód łowieckich oraz szkodnictwa leśnego można złożyć w sekretariacie Nadleśnictwa Myślibórz.
Sprzedaż drewna
Sprzedaż drewna i wywóz drewna w leśnictwach prowadzona jest w każdą roboczą środę, a w uzasadnionych przypadkach w innym dniu ale wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Nadleśniczego lub Zastępcę Nadleśniczego. Miejscem sprzedaży drewna jest kancelaria leśnictwa.
Sprzedaż sadzonek w Gospodarstwie Szkółkarskim w Swobnicy odbywa się w każdy roboczy dzień tygodnia w godz. 7:00-15:00 w kancelarii Szkółki.
Aktualny cennik na drewno, sadzonki i choinki znajduje się pod linkiem.
Kontakt z mediami
Osobą upoważnioną do kontaktu z mediami jest Pani Dominika Lewandowska - Biel, tel. 785-858-634.
Materiały
Wniosek o udostępnienie informacjiWNIOSEK_O_UDOSTĘPNIENIE_INFORMACJI_pdf.pdf 0.12MB Wniosek o udostępnienie informacji
WNIOSEK_O_UDOSTĘPNIENIE_INFORMACJI_doc.docx 0.02MB
- Pierwsza publikacja:
- 19.08.2021 17:34 ELŻBIETA KAPŁAN
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Elżbieta Kapłan
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Rozpatrywanie spraw | 4.0 | 22.09.2021 08:09 ELŻBIETA KAPŁAN |
Rozpatrywanie spraw | 3.0 | 22.09.2021 07:19 ELŻBIETA KAPŁAN |
Rozpatrywanie spraw | 2.0 | 22.09.2021 07:17 ELŻBIETA KAPŁAN |
Rozpatrywanie spraw | 1.0 | 19.08.2021 17:34 ELŻBIETA KAPŁAN |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP