W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zapytanie ofertowe - Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji - Budowa deszczowni

Nurzec Stacja, 02.12.2022 r.

Zn. spr.: SA.270.125.2022.SA2

 

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Nadleśnictwo Nurzec informuje, że w dniu 01 grudnia 2022 r. udzielono zamówienia na pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: „Budowa deszczowni”, zgodnie ze specyfikacją ujętą w postępowaniu Zn.: SA.270.125.2022 z dnia 04 listopada 2022 r. wykonawcy:

Zakład Usług Nadzoru Inwestorskiego

Waldemar Waszkiewicz

ul. Park Pałacowy 4 lok.1

17-230 Białowieża.

 

                                                                                              Artur Gacki

                                                                          Nadleśniczy Nadleśnictwa Nurzec

 

Nurzec Stacja, 04.11.2022 r.

Zn. spr.: SA.270.125.2022

Zapytanie o cenę

       Nadleśnictwo Nurzec zainteresowane jest zleceniem usługi pełnienia kompleksowego, wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji – Budowa deszczowni.

1. Ogólny opis inwestycji:

Zakres zadania inwestycyjnego obejmuje budowę deszczowni na szkółce leśnej w Leśnictwie Wilanowo – działki ewidencyjne 476, 481, 511, 512  - obręb ewidencyjny 201005_2.0009 Radziwiłłówka, jednostka ewidencyjna 201005_2 Mielnik, gmina Mielnik, powiat siemiatycki, województwo podlaskie - budowę zautomatyzowanego systemu deszczowania – budowę dwóch zbiorników retencyjnych z blachy falistej, budowę budynku pompowni i budowę systemu deszczowania szkółki za pomocą zraszaczy obrotowych.

Budowa podzielona jest na dwa etapy:

Etap I obejmuje:

-  Branża sanitarna dział od 1 do 5 (przedmiar robót branży sanitarnej): wykonanie wodociągu głównego od studni głębinowej do zbiorników i toalet, wykonanie wodociągu głównego od pompowni do studni elektrozaworowych na kwaterach, wykonanie wodociągowych sieci deszczujących na kwaterach 1,2 i 3 

b) Etap II obejmuje:

- Branża budowlana dział od 1 do 4 (przedmiar robót branży budowlanej) : budowa nawierzchni dróg, budowa obiektów gospodarczych nr 1 i 2, budowa zbiorników na wodę

- Branża sanitarna dział od 6 do 11 (przedmiar robót branży sanitarnej): budowa wodociągowej sieci deszczującej na kwaterach od 4 do 7, budynek pompowni , budynek toalet

         - Branża elektryczna dział od 1 do 3 (przedmiar robót branży elektrycznej): wykonanie 

         zewnętrznych instalacji elektrycznych,  instalacji pomieszczenia pompowni i generatora.

2. Materiały pomocnicze do opisu przedmiotu zamówienia do sporządzenia oferty:

 - Projekt budowlany

- Projekt wykonawczy

- Pozwolenie na budowę

       Dokumentacja techniczna dotycząca przedmiotowej inwestycji zamieszczona jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_nurzec jako załączniki do SWZ w przetargu "Budowa deszczowni". Natomiast pozwolenie na budowę zostanie udostępnione w wersji skanu na pisemny wniosek ewentualnych zainteresowanych podmiotów.

        Zalecane jest, aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokonał wizji lokalnej celem dokładnego zapoznania się z przedmiotem zamówienia.

 

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

2. W ramach zamówienia wykonawca będzie koordynował, nadzorował, kontrolował i rozliczał realizację ww. zadania w zakresie robót budowlanych, które obejmują w szczególności:

- budowę deszczowni jak opisano powyżej

                – oznakowanie oraz zabezpieczenie przejętego terenu budowy na czas robót,

                – organizację zaplecza budowy

                – wytyczenie geodezyjne,

                – organizację dojść i dojazdów na teren budowy w trakcie prowadzenia robót,

– wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w    trakcie robót,

– wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej bieżącej (roboty zanikowe) i końcowej powykonawczej,

– badania zagęszczenia warstw konstrukcyjnych nawierzchni,

– bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy,

– wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych - dotyczy w szczególności dróg dojazdowych.

 

Nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego powinien być pełniony w zakresie określonym przepisami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.).

 

3. Do obowiązków nadzoru inwestorskiego (Wykonawcy) należeć będzie:

3.1 - Współorganizacja procesu inwestycyjnego i wspieranie zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadania;

3.2 - Weryfikacja i zatwierdzanie harmonogramu rzeczowo-finansowego i jego uaktualnień przedstawianych przez wykonawcę robót. Opiniowanie wniosków wykonawcy robót o zmianę terminu zakończenia robót budowlanych;

3.3 - Przeprowadzanie co najmniej 2 razy w miesiącu narad roboczych/koordynacyjnych z udziałem kierownika budowy, kierowników robót, inspektorów budowy wszystkich branż, zamawiającego oraz innych stron, których obecność inspektor uzna za konieczną na danym etapie inwestycji (np. projektantów), sporządzanie protokołów z narad i przekazywanie Zamawiającemu w terminie 5 dni od dnia narady. Do obowiązków nadzoru należy przechowywanie oryginałów protokołów w czasie realizacji inwestycji i przekazanie ich zamawiającemu po jej zakończeniu. Na wniosek inspektora nadzoru a za zgodą zamawiającego, w uzasadnionych przypadkach, termin narad może zostać zmieniony.

3.4 - Sprawdzanie, weryfikacja i zatwierdzanie rysunków roboczych wykonawcy robót oraz opiniowanie rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej dostarczonej przez zamawiającego;

3.5 - Zatwierdzanie wszelkich materiałów przewidzianych przez wykonawcę robót do wbudowania oraz urządzeń wnioskowanych do zastosowania;

3.6 - Kontrola, sprawdzanie i przechowywanie w czasie realizacji inwestycji, dokumentów jakości, aprobat, deklaracji zgodności, atestów i instrukcji obsługi, w celu niedopuszczenia do zastosowania urządzeń i materiałów wadliwych lub niedopuszczonych do zastosowania w budownictwie w Polsce bądź niezgodnych z dokumentacją projektową. W przypadku zastosowania przez wykonawcę robót, materiałów i urządzeń równoważnych – ocena ich równoważności w uzgodnieniu z nadzorem autorskim.

3.7 - Prowadzenie dokumentacji fotograficznej budowy (w formie cyfrowej)

3.8 - Kontrola sposobu składowania i przechowywania materiałów i urządzeń;

3.9 - Kontrola przestrzegania na budowie zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku;

3.10 - Kontrola zabezpieczenia placu budowy oraz drzew rosnących w otoczeniu placu budowy i drogach dojazdowych.

3.11 - Weryfikacja i zatwierdzenie technologii wykonywania robót budowlanych w rejonie koron drzew, przedstawionych przez wykonawcę robót;

3.12 - Obecność inspektora ds. konstrukcji – min. 1 razy w tygodniu, jeżeli realizowane są w nim roboty branżowe;

3.13 - Obecność inspektora ds. sanitarnych – min. 1 raz w tygodniu, jeżeli realizowane są w nim roboty branżowe;

3.14 - Obecność inspektora ds. elektrycznych – min. 1 raz w tygodniu jeżeli realizowane są w nim roboty branżowe;

3.15 - Obecność inspektora ds. drogowych – min. 1 raz w tygodniu jeżeli realizowane są w nim roboty branżowe;

3.16 - W razie pilnej konieczności Wykonawca zobowiązany jest stawić się na placu budowy najpóźniej w ciągu 24 godzin od otrzymania informacji.

3.17 - Podczas każdorazowego pobytu na budowie dokonania bieżącego przeglądu dziennika budowy i wykonania stosownego wpisu potwierdzającego jednocześnie pobyt na budowie,

3.18 - Nadzorowanie w sposób zapewniający terminowość dokonywanych odbiorów robót i prób technicznych, eliminując możliwość powstawania opóźnień w realizacji;

3.19 - Weryfikacja i zatwierdzanie metod i technologii wykonywania zabezpieczeń i rusztowań, przedstawionych przez wykonawcę robót;

3.20 - Monitorowanie przebiegu inwestycji pod względem technicznym i organizacyjnym oraz pod względem czasowym (zgodności z obowiązującym harmonogramem rzeczowo-finansowym) oraz bezzwłoczne informowanie zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach i zagrożeniach występujących w trakcie realizacji robót. Przedstawienie podejmowanych działań zapobiegawczych i proponowanie działań naprawczych.

3.21 - Wstrzymywanie robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami umowy zawartej przez Zamawiającego z wykonawcą robót i niezwłocznego pisemnego zawiadomienia Zamawiającego o tym fakcie;

3.22 -    W przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót nieprzewidzianych w umowie z wykonawcą robót, w tym niezbędnych robót dodatkowych – sporządzanie protokołów konieczności zawierających opis występujących problemów technicznych, koniecznych do wykonania robót i ewentualnych zmian w dokumentacji, z uwzględnieniem zapisów ustawy Prawo zamówień publicznych, weryfikacja kosztorysów ofertowych przedstawionych przez wykonawcę robót i przedłożenie kompletu dokumentów do akceptacji zamawiającego.

3.23 - W przypadku rozwiązania/odstąpienia od umowy z wykonawcą robót lub odstąpienia przez wykonawcę robót od realizacji zadania – przedstawienie zamawiającemu protokołu prac prawidłowo wykonanych i zakończonych do dnia odstąpienia wraz z ich rozliczeniem dokonanym w oparciu o kosztorys ofertowy wykonawcy robót.

3.24 - Przedkładanie, na żądanie zamawiającego, okresowych sprawozdań z realizacji nadzorowanej inwestycji i udzielanie Zamawiającemu informacji na potrzeby sprawozdawczości.

3.25 -    Dokonywanie bez zwłoki odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu.

3.26 -    Nadzorowanie prowadzonych badań, prób i rozruchów. Weryfikacja i zatwierdzanie przedstawianych przez wykonawcę robót instrukcji eksploatacyjnych.

3.27 -    Sprawdzanie ilości i wartości wykonanych robót, będących podstawą do rozliczeń finansowych zamawiającego z wykonawcą robót, w oparciu o obowiązujący harmonogram rzeczowo-finansowy i dokumenty przedstawione przez wykonawcę robót.

3.28 -  Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót.

3.29 -    Sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów.

3.30 -    Potwierdzenie gotowości inwestycji do odbiorów częściowych i odbioru końcowego.

3.31 -    Przeprowadzanie odbiorów częściowych robót i przekazywanie zamawiającemu protokołów odbioru technicznego.

 

4.            Obowiązki nadzoru inwestorskiego Wykonawcy na etapie odbioru końcowego:

4.1 Sprawdzanie kompletności dokumentów odbiorowych;

4.2 Zweryfikowanie oraz zatwierdzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej i  dostarczenie jej zamawiającemu wraz z przechowywaną przez nadzór dokumentacją materiałową i innymi dokumentami związanymi z nadzorowaną budową;

4.3 Przeprowadzenie odbioru końcowego robót i przekazanie zamawiającemu protokołów odbioru technicznego;

4.4 Przygotowanie, we współpracy z wykonawcą robót, kompletu dokumentów niezbędnych w celu uzyskania koniecznych decyzji eksploatacyjnych (np. UDT);

4.5 Przygotowanie, we współpracy z wykonawcą robót , kompletu dokumentów   koniecznych w celu uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie;

4.6 Przygotowanie rozliczenia rzeczowo-finansowego z realizacji inwestycji.

 

5. Obowiązki Wykonawcy w okresie gwarancyjnym:

5.1 Uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych.

5.2 Nadzór nad pracami związanymi z usuwaniem wad i usterek.

5.3 Odbiór wykonanych prac i potwierdzanie na piśmie usunięcia wad czy usterek.

5.4 Wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa w przeglądach gwarancyjnych.

Zamawiający powiadomi Wykonawcę o przeglądach gwarancyjnych na 7 dni przed wyznaczonym terminem przeglądu.

 

6. Obowiązki Wykonawcy na etapie realizacji i odbioru inwestycji oraz w okresie gwarancyjnym:

      W przypadku wystąpienia takiej potrzeby – składanie na wniosek zamawiającego wyczerpujących informacji i wyjaśnień w sprawach z zakresu pełnionych obowiązków.

 

7. Podczas nieobecności któregokolwiek z inspektorów nadzoru (np. z powodu urlopu lub choroby), wykonawca ma obowiązek zapewnić krótkoterminowe zastępstwo na cały okres nieobecności inspektora. Osoby zastępujące muszą posiadać kwalifikacje nie niższe niż zastępowani inspektorzy i podlegają akceptacji zamawiającego. W przypadkach wymagających zastępstwa na okres dłuższy niż 3 tygodnie, wykonawca ma obowiązek zaproponować zmianę osoby pełniącej obowiązki inspektora, z własnej inicjatywy lub na wniosek zamawiającego.

7.1 . Wymienione w punkcie 11 osoby stanowiące zespół inspektorów nadzoru, stanowią minimalne wymogi zamawiającego odnośnie personelu i nie wyczerpują wymagań w zakresie rzetelnego wypełniania zobowiązań wykonawcy. W sytuacjach tego wymagających, w celu zapewnienia prawidłowego przebiegu procesu inwestycyjnego, wykonawca zapewni  wsparcie i pomoc techniczną ze strony innych specjalistów. Powyższe należy uwzględnić w cenie oferty.

 

8 . Zakres robót obejmuje również wszelkie czynności niezbędne do przeprowadzenia przez Wykonawcę w celu oddania Robót do normalnej eksploatacji i przekazanie ich Zamawiającemu.

 

9. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.

  Wykonywane czynności określone przedmiotem zamówienia nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany będzie wykonać prace zgodnie z niniejszą specyfikacją, zawartą umową i ofertą . Ponadto zamówienie należy wykonywać w sposób gwarantujący spełnienie warunków Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.),

 

10. Zamawiający oczekuje, że w skład zespołu wielobranżowego nadzoru inwestorskiego wejdą:

10.1.  Inspektor nadzoru robót  konstrukcyjno-budowlanych, osoba ta będzie jednocześnie koordynatorem nadzoru inwestorskiego

10.2.  Inspektor nadzoru branży sanitarnej

10.3.  Inspektor nadzoru branży elektrycznej

10.4.  Inspektor nadzoru branży drogowej

 

Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia wyżej wymienionych funkcji, pod warunkiem spełniania przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji. Osoby wskazane powyżej winny posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane, a więc uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności właściwej do powierzonego stanowiska w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) lub równoważnymi do nich (w szczególności wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub wydawanymi obywatelom innych państw w oparciu o stosowne ustawodawstwo, a uznanymi w Polsce).

 

11. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazywałby w odniesieniu do niektórych materiałów, dostaw, usług lub robót budowlanych znaki towarowe, patenty lub pochodzenie – zamawiający, dopuszcza oferowanie równoważnych materiałów, dostaw, usług lub robót budowlanych. Materiały, pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim musza odpowiadać materiały oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający wskazując znaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.

 

Zamawiający, w każdym przypadku, gdy opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

W cenie ryczałtowej zadania (w rozumieniu art. 632 KC) należy ująć wszystkie koszty niezbędne do kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia.

 

 TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA I GWARANCJI NA WYKONANIE ROBÓT

Termin wykonania usługi rozpoczyna się z dniem podpisania umowy i trwa przez spodziewany okres realizacji i inwestycji podzielonej na 2 etapy przewidzianej do realizacji w latach od 2022 do wrzesień 2023 – oraz od 60 do 84 miesięcy nadzoru w okresie gwarancji i rękojmi (liczone od dnia odbioru ostatecznego przedmiotu umowy z Wykonawcą robót budowlanych) w tym okresem gwarancji dodatkowej.

WARUNKI UDZIAŁU W POSTEPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

       O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się, wykonawcy, którzy posiadają zdolności technicznej lub zawodowe.

     Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:

1.1.        w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie polegające na pełnieniu nadzoru inwestorskiego (stosownie do wymogów art. 25-27 ustawy Prawo budowlane lub analogicznych przepisów prawa obcego), nad inwestycją o wartości robót min. 1.000.000,00 zł brutto.

1.2.        dysponuje następującymi osobami, które skieruje do realizacji zamówienia publicznego:

1.2.1.     inspektor nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych, który posiada odpowiednie uprawnienia do nadzoru robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, oraz co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku inspektora nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej lub kierownika budowy. Osoba ta będzie pełnić funkcję Koordynatora/Kierownika zespołu Nadzoru Inwestorskiego

1.2.2     Inspektor nadzoru branży sanitarnej, który posiada odpowiednie uprawnienia bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub równoważnych wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, oraz co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku inspektora nadzoru lub kierownika budowy w zakresie robót branży sanitarnej;

1.2.3     Inspektor nadzoru branży elektrycznej, który posiada odpowiednie uprawnienia do nadzoru nad robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważnych wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, oraz co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku inspektora nadzoru lub kierownika budowy w zakresie robót elektrycznych i elektroenergetycznych.

1.2.4     Inspektor nadzoru branży drogowej, który posiada odpowiednie uprawnienia do nadzoru nad robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynierii drogowej,  w branży drogowej lub równoważnych wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, oraz co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku inspektora nadzoru lub kierownika budowy w zakresie branży drogowej.

2.     Przez „odpowiednie uprawnienia” rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w danym zakresie odpowiednim do realizacji przedmiotu zamówienia, wydane na podstawie ustawy Prawo budowlane i aktów wykonawczych do tej ustawy lub uprawnienia budowlane wydane według wcześniejszych przepisów lub uprawnienia równoważne według przepisów kraju ich uzyskania. Zamawiający dopuszcza także odpowiadające im uprawnienia nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018 r., poz. 2272 ze zm.). Przed podpisaniem umowy osoby te winny spełniać wymogi odnośnie wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium RP, określone ustawą Prawo budowlane.

 

            Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Wykonawcy przekazują pisemnie na adres:

NADLEŚNICTWO NURZEC , ul. Akacjowa 3, 17-330 Nurzec – Stacja  

Elektronicznie na adres poczty elektronicznej: nurzec@bialystok.lasy.gov.pl

        Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:

- Artur Tichoniuk – tel. 85 6565115

- Kamil Miler – tel. 85 6565121

 

WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3000,00zł

2. Wadium może być wniesione w następujących formach:

 - pieniądzu wpłaconym na rachunek bankowy zamawiającego Nr: 70 2030 0045 1110 0000 0072 1980

Uwaga: na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium – nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji – Budowa deszczowni

- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

- gwarancjach bankowych,

- gwarancjach ubezpieczeniowych,

- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.).

3. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądzu należy załączyć w oryginale do oferty. Wadium w takiej sytuacji powinno być bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne żądanie.

4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony a jego oferta odrzucona. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych.

5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem, że Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do złożenia dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu ( w terminie nie krótszym niż 10 dni), z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających te okoliczności, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie oczywistych omyłek pisarskich, oczywistych omyłek rachunkowych z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek lub           innych omyłek polegających na niezgodności oferty z treścią zapytania o cenę, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

 

 OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT

1. Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Oferta musi być napisana w języku polskim, powinna być sporządzona czytelnie za pomocą maszyny do pisania , komputera lub ręcznie , w sposób uniemożliwiający łatwe usuniecie zapisów oraz podpisana przez osobę upoważnioną,  na formularzu oferty stanowiący załącznik nr 1 do zapytania.

2. Ofertę należy złożyć w kopercie lub innym nieprzeźroczystym opakowaniu w biurze Nadleśnictwa Nurzec w terminie do dnia 15.11.2022 do godziny 10:00.

 Koperta (opakowanie) ma być opisana:

Adres zamawiającego:

Oferta na :

 „Pełnienie kompleksowego, wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji – Budowa deszczowni Nie otwierać przed 15.11.2022 godz. 10:00".

            Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert.

Do oferty należy dołączyć wykaz wykonanego w okresie ostatnich 5 latach, minimum jednego zamówienia polegającego na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad inwestycją o wartości robót min. 1 000 000,00 zł brutto.  Przy ocenie ofert brana będzie pod uwagę cena, doświadczenie wykonawcy określone na podstawie „wykazu wykonanych nadzorów” oraz opinii o wykonawcy wystawionej przez podmioty na rzecz których realizował on poprzednie nadzory.

          Istotne warunki umowy jaka zostanie zawarta z wybranym wykonawcą określa projekt umowy stanowiący załącznik do niniejszego zapytania.

         Niniejsze pismo nie jest zapytaniem o cenę w rozumieniu Ustawy Prawo zamówień publicznych. Nadleśnictwo zastrzega sobie prawo do unieważnienia postepowania bez podania przyczyn.

 

                                                                                                                                                                                                                 Artur Gacki

                                                                                                                                                                                             Nadleśniczy Nadleśnictwa Nurzec

 

Materiały

Formularz oferty
Zał​_1​_-​_Formularz​_oferty​_inspektor​_nadzoru​_-​_budowa​_deszczowni​_2022.doc 0.04MB
Wzór umowy nadzór inwestorski
Wzór​_umowy​_nadzór​_inwestorski.pdf 0.42MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
04.11.2022 14:13 Jarosław Kutyna
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Aldona Safaryn
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zapytanie ofertowe - Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji - Budowa deszczowni 2.0 05.12.2022 08:57 Jarosław Kutyna
Zapytanie ofertowe - Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji - Budowa deszczowni 1.0 04.11.2022 14:13 Jarosław Kutyna

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}