W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Wystąpienia, Komunikaty i ogłoszenia

ZESTAWIENIE UMÓW DAROWIZN, POROZUMIEŃ LUB INNYCH DOKUMENTÓW BĘDĄCYCH PODSTAWĄ WYDATKOWANIA ŚRODKÓW

NA CELE SPOŁECZNIE UŻYTECZNE W MIESIĄCU listopadzie 2024 r.

Podmiot, na rzecz którego udzielona została darowizna

                                   Cel darowizny

Kwota darowizny

  Stowarzyszenie Borrelia
  42-622 Świerklaniec, ul. Oświęcimska 19

   dofinansowanie działalności związanej z ochroną
   i promocją zdrowia..

      1 500,00

  Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Leśnictwa
  i Drzewnictwa Zarząd Główny
  00-043 Warszawa, ul. Czackiego 3/5

dofinansowanie edukacji ekologicznej społeczeństwa.

      500,00

           Mateusz Łapaj
Nadleśniczy Nadleśnictwa Olkusz

 

Olkusz, 05.12.2024 r.

Zapytanie o cenę

(Zaproszenie do złożenia oferty)

 

Nadleśnictwo Olkusz informuje, że do zamówienia będącego przedmiotem niniejszego zapytania o cenę nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych z dn.11 września 2019 (tekst jednolity Dz. U. 2024. poz.1320), na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1) tej ustawy. Wartość zamówienia nie przekracza 130 000 zł.

 

1. Zamawiający:

PGL LP  Nadleśnictwo Olkusz

32-300 Olkusz ul. Ponikowska 32

2. Przedmiot zamówienia:

 

Sprzątanie biura Nadleśnictwa Olkusz

Kod CPV 74750000-1 - Usługi sprzątania biur

  1. rozmiar zadania – powierzchnia biura - 2 kondygnacje o łącznej powierzchni 963 m2
  2. zakres sprzątania:
  • odkurzanie, mycie i konserwacja podłóg – powierzchnia wykładzin – 472 m2, płytek – 420 m2, linoleum – 55 m2, pozostałe 16 m2.
  • czyszczenie mebli łącznie z ich konserwacją,
  • czyszczenie telefonów – 21 szt.,
  • mycie okien (przynajmniej raz na kwartał) – 54 szt. o łącznej pow. 310 m2,
  • codzienne mycie luster, umywalek, baterii, muszli klozetowych i pisuarów w łazienkach – 8 łazienek
  • utrzymanie w czystości aneksu kuchennego, tablic informacyjnych, parapetów okiennych i tapicerki meblowej,
  • sprzątanie pomieszczeń używanych okresowo tj. kancelaria tajna, serwerownia i archiwum nie częściej niż raz na kwartał, obowiązkowo pod nadzorem osoby odpowiedzialnej,
  • sprzątanie Sali konferencyjnej w zależności od potrzeb, nie częściej niż 4 razy w miesiącu.
  • codzienne czyszczenie i konserwacja ekspresów do kawy oraz czajników
  • pranie raz na pół roku wykładzin,
  • utrzymanie w czystości szklanych drzwi – 34 szt.
  • opróżnianie, mycie koszy na śmieci, codzienna wymiana worków na śmieci,
  • odkurzanie i czyszczenie gaśnic, grzejników, obrazów i innych elementów na ścianach,
  • odkurzanie, czyszczenie i mycie eksponatów i gablot,
  • uzupełnienie na bieżąco środków czystości w toaletach (mydło w płynie, środki zapachowe, ręczniki jednorazowe, papier toaletowy, płyn do WC),
  • uzupełnianie na bieżąco środków czystości w aneksie kuchennym.
  1. do wykonania w/w usług Nadleśnictwo zastrzega sobie stosowanie przez Wykonawcę następujących środków czystości:
  • do mycia kuchenek elektrycznych, zlewozmywaków stosować – środek nie powodujący zarysowań,
  • mycie mebli kuchennych – nie stosować środków powodujących zmatowienie powierzchni lub ich zarysowanie,
  • podłogi i ściany z powierzchnią ceramiczną – należy stosować środki, które nie powodują zarysowań i matowienia powierzchni.

•   w razie jakichkolwiek uwag co do stosowanych przez Wykonawcę środków czystości Nadleśnictwo ma prawo do żądania wymiany środków czyszczących na mniej agresywne

  1. usługi objęte niniejszym zakresem Wykonawca wykona przy użyciu własnych narzędzi (sprzętu), środków utrzymania czystości, środków toaletowych i higieny osobistej.
  2. zamawiający zapewnia schowek na sprzęt i środki higieny

 

3. Termin realizacji zamówienia

od 1 stycznia do 31 grudnia 2025 r.

 

4. Wymagania jakie powinni spełnić wykonawcy

Oferenci muszą wykazać się następującymi dokumentami:

a) Zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej – poświadczone nie wcześniej niż 6 miesięcy od daty składania oferty

b) Zaświadczenie o nadaniu numeru identyfikacyjnego REGON

c) Zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed datą składania oferty

d) Zaświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu składek ZUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed datą składania oferty.

e) przynajmniej jedne referencje poświadczające sprzątanie biur o powierzchni powyżej 500 m2 w ostatnich 3 latach.

f) polisa ubezpieczenia OC działalności przedsiębiorstwa o kodzie PKD 81.21.Z na minimalną kwotę  50 000 zł

 

5. Kryteria wyboru ofert

 

Najniższa cena

 

6. Miejsce i sposób uzyskania dodatkowej informacji lub szczegółowej dokumentacji:

 

Dodatkowe informacje można uzyskać w siedzibie Nadleśnictwa Olkusz lub pod nr telefonu 32 643 04 45 wysyłając zapytania na adres olkusz@katowice.lasy.gov.pl do dnia 19.12.2024 r.

osobą upoważnioną do kontaktu jest Piotr Komuński- sekretarz

 

7. Sposób przygotowania oferty:

oferta winna zawierać:

- nazwę, nazwisko (firma) oraz adres oferenta i adres mailowy

- wymagane zaświadczenia i referencje

- oferowaną cenę netto

 

8. Ofertę w formie papierowej można  przesłać na adres:

 

Nadleśnictwo Olkusz,

ul. Ponikowska 32, 32-300 Olkusz

w terminie do dnia 23 grudnia 2024 roku do godz. 10:00 z adnotacją na kopercie „Postępowanie na sprzątanie biura – nie otwierać przed 23.12.2024 r. do godz. 10:00”

 

lub w formie elektronicznej na adres olkusz@katowice.lasy.gov.pl W wiadomości formularz oferty należy przesłać jako osobny plik - spakowany i zaszyfrowany załącznik. Hasło do odszyfrowania załącznika – oferty należy przesłać osobnym mailem w dniu 23.12.2024 r. między godz. 945 a 1000 lub SMS na nr 728478833 z zaznaczeniem nazwy nadawcy

9. Otwarcie ofert nastąpi 23 grudnia 2024 o godz. 11:00 w biurze Nadleśnictwa. Nadesłane oferty zostaną rozpatrzone do dnia 27.12.2024 r. Wszyscy oferenci, którzy złożą pisemne oferty zostaną powiadomieni mailowo o wyniku postępowania.

10. Podpisanie umowy nastąpi do dnia 31.12.2024 r.

11. Zgodnie z informacją zamieszczoną na wstępie, do zamówienia będącego przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. Wobec powyższego Nadleśnictwo Olkusz informuje, że zastrzega sobie prawo wyboru oferty bez prawa protestów i odwołań ze strony oferentów, a także prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyn

 

            Mateusz Łapaj
Nadleśniczy Nadleśnictwa Olkusz

 

 

 

 

PGL LP Nadleśnictwo OLKUSZ

 

ZESTAWIENIE UMÓW DAROWIZN, POROZUMIEŃ LUB INNYCH DOKUMENTÓW BĘDĄCYCH PODSTAWĄ WYDATKOWANIA ŚRODKÓW

NA CELE SPOŁECZNIE UŻYTECZNE W MIESIĄCU PAŹDZIERNIKU 2024 r.

Podmiot, na rzecz którego udzielona została darowizna

                                   Cel darowizny

Kwota darowizny

Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Wolbromiu

Warsztat Terapii Zajęciowej

Lgota Wolbromska, 32-340 Wolbrom

cele rehabilitacji społecznej i zawodowej dorosłych osób niepełnosprawnych, poprzez dofinansowanie konkursów dla niepełnosprawnych o zasięgu poza lokalnym.

      2 000,00

Ochotnicza Straż Pożarna w Szycach,  42-436 Pilica

Dofinansowanie zakupu quada przystosowanego do działań ratowniczo-gaśniczych.

      2 000,00

 

 

   Mateusz Łapaj
     Nadleśniczy
Nadleśnictwa Olkusz

 

PGL LP Nadleśnictwo OLKUSZ

                  ZESTAWIENIE UMÓW DAROWIZN, POROZUMIEŃ LUB INNYCH DOKUMENTÓW BĘDĄCYCH PODSTAWĄ WYDATKOWANIA

                                                            ŚRODKÓW NA CELE SPOŁECZNIE UŻYTECZNE W MIESIĄCU WRZEŚNIU 2024 R.

 

Podmiot, na rzecz którego udzielona została darowizna

Cel darowizny

Kwota darowizny

  Stowarzyszenie Ochotnicza Straż Pożarna w    Bolesławiu

 zakup pneumatycznychsań lodowych przystosowanych do działań ratowniczych

3 000,00

 

PGL LP Nadleśnictwo OLKUSZ

                  ZESTAWIENIE UMÓW DAROWIZN, POROZUMIEŃ LUB INNYCH DOKUMENTÓW BĘDĄCYCH PODSTAWĄ WYDATKOWANIA

                                                            ŚRODKÓW NA CELE SPOŁECZNIE UŻYTECZNE W MIESIĄCU CZERWCU 2024 R.

 

Podmiot, na rzecz którego udzielona została darowizna

Cel darowizny

Kwota darowizny

Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Kluczach

dofinansowanie zakupu sadzonek drzewek przeznaczonych na nagrody w trakcie 11 Pikniku Rodzinnego

200,00

 

MATEUSZ

RAFAŁ ŁAPAJ

Elektronicznie podpisany przez MATEUSZ RAFAŁ ŁAPAJ Data: 2024.07.10 15:02:48 +02'00'

 

PGL LP Nadleśnictwo OLKUSZ

                  ZESTAWIENIE UMÓW DAROWIZN, POROZUMIEŃ LUB INNYCH DOKUMENTÓW BĘDĄCYCH PODSTAWĄ WYDATKOWANIA

                                                            ŚRODKÓW NA CELE SPOŁECZNIE UŻYTECZNE W MIESIĄCU MAJU 2024 R.

 

Podmiot, na rzecz którego udzielona została darowizna

Cel darowizny

Kwota darowizny

Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Fr. Nullo w Olkuszu

dofinansowanie zakupu sadzonek drzewek przeznaczonych do szkolnego ogrodu edukacyjnego

560,00

 

MATEUSZ

RAFAŁ ŁAPAJ

Elektronicznie podpisany przez MATEUSZ RAFAŁ ŁAPAJ Data: 2024.06.12 08:34:54 +02'00'

 

 

Materiały

Informacja o darowiznach w listopadzie 2024 r.
Informacja​_o​_darowiznach​_2024-11.pdf 0.21MB
Załączniki do zapytania o sprzątanie biura 2025
Załączniki​_do​_zapytania​_o​_sprzątanie​_biura​_2025.zip 0.05MB
Informacja o darowiznach w październiku 2024 r.
Informacja​_o​_darowiznach​_2024-10.pdf 0.21MB
Informacja o darowiznach we wrześniu 2024.pdf
Informacja​_o​_darowiznach​_2024-09.pdf 0.15MB
Informacja o darowiznach w czerwcu 2024 r.
Informacja​_o​_darowiznach​_2024-06.pdf 0.16MB
Informacja o darowiznach w maju 2024
Informacja​_o​_darowiznach​_2024-05.pdf 0.16MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
19.08.2021 13:33 Piotr Komuński
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Piotr Komuński
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Wystąpienia, Komunikaty i ogłoszenia 15.0 23.12.2024 07:35 Piotr Komuński
Wystąpienia, Komunikaty i ogłoszenia 14.0 11.12.2024 12:46 Piotr Komuński
Wystąpienia, Komunikaty i ogłoszenia 13.0 05.12.2024 22:59 Piotr Komuński
Wystąpienia, Komunikaty i ogłoszenia 12.0 12.11.2024 20:13 Piotr Komuński
Wystąpienia, Komunikaty i ogłoszenia 11.0 11.10.2024 08:35 Piotr Komuński
Wystąpienia, Komunikaty i ogłoszenia 10.0 12.07.2024 07:25 Piotr Komuński
Wystąpienia, Komunikaty i ogłoszenia 9.0 12.06.2024 11:46 Piotr Komuński
Wystąpienia, Komunikaty i ogłoszenia 8.0 01.12.2023 08:11 Piotr Komuński
Wystąpienia, Komunikaty i ogłoszenia 7.0 01.12.2023 08:09 Piotr Komuński
Wystąpienia, Komunikaty i ogłoszenia 6.0 06.10.2023 08:30 Piotr Komuński
Wystąpienia, Komunikaty i ogłoszenia 5.0 06.10.2023 08:25 Piotr Komuński
Wystąpienia, Komunikaty i ogłoszenia 4.0 29.09.2023 13:18 Piotr Komuński
Wystąpienia, Komunikaty i ogłoszenia 3.0 29.09.2023 13:17 Piotr Komuński
Wystąpienia, Komunikaty i ogłoszenia 2.0 27.12.2021 11:29 Piotr Komuński
Wystąpienia, Komunikaty i ogłoszenia 1.0 19.08.2021 13:33 Piotr Komuński

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}