W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Archiwa

W biurze Nadleśnictwa Płytnica funkcjonuje archiwum prowadzone w oparciu o Zarządzenie nr 29 Dyrektora Generalnego z dnia 20 listopada 1996 r. w sprawie wprowadzenia Instrukcji kancelaryjnej, rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych i składnic akt  w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe.

Dokumenty z archiwum udostępniane są na wniosek, z zastrzeżeniem ograniczeń wynikających z obowiązujących przepisów.

Materiały

Wniosek o udostępnienie iformacji publicznej
Wniosek​_i​_udostępnienie​_iformacji​_publicznej.pdf 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
19.08.2021 11:42 Beata Kałużyńska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Beata Kałużynska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Archiwa 3.0 01.03.2023 08:49 Beata Kałużyńska
Archiwa 2.0 01.03.2023 08:45 Beata Kałużyńska
Archiwa 1.0 19.08.2021 11:42 Beata Kałużyńska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}