W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rozpatrywanie spraw

Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej  PGL LP można uzyskać składając wniosek.

Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw w Nadleśnictwie Płytnica:

  • za pośrednictwem poczty na adres:
    Nadleśnictwo Płytnica z siedzibą w Nowej Szwecji
    Nowa Szwecja 6
    78-600 Wałcz
  • pocztą elektroniczną na adres: plytnica@pila.lasy.gov.pl
  • składane bezpośrednio w sekretariacie

W zależności od rodzaju, sprawy załatwiane są w drodze zaświadczenia, odpowiedzi na pismo lub innej, wg obowiązujących przepisów i zasad w danej sprawie.


Na podstawie ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (Dz. U. 2011 nr 209, poz. 1243) Nadleśnictwo Płytnica zapewnia osobom uprawnionym możliwość korzystania z pomocy tłumacza języka migowego.
Osoba uprawniona powinna zgłosić chęć skorzystania z pomocy tłumacza języka migowego lub innej formy komunikowania się co najmniej na 3 dni robocze przed wizytą w Nadleśnictwie Płytnica (z wyłączeniem sytuacji nagłych) za pośrednictwem osoby przybranej lub mailem, określając przedmiot sprawy w celu usprawnienia rozpatrzenia sprawy.

Pozostałe informacje na temat sposobu przyjmowania i załatwiania spraw w można uzyskać w sekratariacie nadleśnictwa pod numerem: 67 250 02 00 lub e-mail: plytnica@pila.lasy.gov.pl w dni robocze od poniedziałku do piątku od 7.30. do 15.30

 

Materiały

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Wniosek​_i​_udostępnienie​_iformacji​_publicznej.pdf 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
19.08.2021 11:42 Beata Kałużyńska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Beata Kałużyńska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozpatrywanie spraw 7.0 28.02.2023 22:01 Beata Kałużyńska
Rozpatrywanie spraw 6.0 28.02.2023 21:48 Beata Kałużyńska
Rozpatrywanie spraw 5.0 28.02.2023 21:48 Beata Kałużyńska
Rozpatrywanie spraw 4.0 28.02.2023 21:37 Beata Kałużyńska
Rozpatrywanie spraw 3.0 28.02.2023 21:27 Beata Kałużyńska
Rozpatrywanie spraw 2.0 28.02.2023 21:26 Beata Kałużyńska
Rozpatrywanie spraw 1.0 19.08.2021 11:42 Beata Kałużyńska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}