W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Archiwa

W biurze Nadleśnictwa Rudziniec funkcjonuje archiwum zakładowe w oparciu o Zarządzenie nr 66 Dyrektora Generalnego z dnia 12 listopada 2014 r. w sprawie wprowadzenia Instrukcji kancelaryjnej oraz Instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych i składnic akt w PGL LP (zn. spr.: OR-080-1/2014).    

Dokumenty z archiwum udostępniane są na wniosek, z zastrzeżeniem ograniczeń wynikających z obowiązujących przepisów. Wzór wniosku dostepny jako plik PDF w materiałach.

Materiały

Wniosek o udostępnienie informacji
Wniosek​_o​_udostępnienie​_danych.pdf 0.41MB
Wniosek o udostępnianie informacji WERSJA EDYTOWALNA
Wniosek​_o​_udostępnienie​_danych.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
25.08.2021 07:27 Adam Kurzawiński
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Dariusz Kurzynoga
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Archiwa 2.0 22.11.2024 10:09 Adam Kurzawiński
Archiwa 1.0 25.08.2021 07:27 Adam Kurzawiński

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}