W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rozpatrywanie spraw

Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej  PGL LP można uzyskać składając wniosek.

Nadleśniczy Nadleśnictwa Rudziniec lub jego zastępca przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków  w poniedziałki w godzinach od 13.00 do 16.00.Jeżeli poniedziałek jest dniem wolnym od pracy,  to wskazane następuje w następnym dniu roboczym. Przyjmowanie i koordynowanie rozpatrywania skarg i wniosków  Nadleśniczy Nadleśnictwa Rudziniec powierza pracownikowi  na stanowisku ds. Pracowniczych.

Zakresy spraw, właściwe dla poszczególnych wydziałów, znajdują się na wykazie kontaktów do biura nadleśnictwa w zakładce Kontakt -> Dane teleadresowe. Wszystkie sprawy są załatwiane zgodnie z art. 35 Kodeksu postępowania administracyjnego.

 

Materiały

Wniosek o udostępnianie informacji WERSJA EDYTOWALNA
Wniosek​_o​_udostępnienie​_danych.docx 0.02MB
Wniosek o udostępnienie informacji
Wniosek​_o​_udostępnienie​_danych.pdf 0.41MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
25.08.2021 07:26 Adam Kurzawiński
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Janusz Foltys
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozpatrywanie spraw 3.0 02.04.2024 08:03 Adam Kurzawiński
Rozpatrywanie spraw 2.0 20.02.2024 12:50 Adam Kurzawiński
Rozpatrywanie spraw 1.0 25.08.2021 07:26 Adam Kurzawiński

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}