Rozpatrywanie spraw
Rozpatrywanie spraw w Nadleśnictwie Świdwin
Informacje na temat rozpatrywanych pism, wniosków, skarg itp. oraz osób, które merytorycznie zajmują się daną sprawą można uzyskać w sekretariacie Nadleśnictwa.
W sprawie skarg i wniosków Nadleśniczy przyjmuje interesantów w poniedziałki w godzinach: 14:00 - 16:00 a w razie jego nieobecności Zastępca Nadleśniczego.
Sprawy wpływające do Nadleśnictwa Świdwin ewidencjonowane są w rejestrze kancelaryjnym korespondencji przychodzącej i wychodzącej poprzez nadanie kolejnego numeru oraz, po zapoznaniu się z zagadnieniem przez Nadleśniczego, zostają zadekretowane i przekazane do działu lub stanowiska merytorycznie odpowiedzialnego. Realizacja odbywa się zgodnie z wymaganymi terminami, bez zbędnej zwłoki.
Typ sprawy
Akty prawne regulujące zasady postępowania przy rozpatrywaniu spraw oraz terminy
Osoba do kontaktu
1. Zamówienia publiczne
Ustawa Prawo Zamówień Publicznych
Renata Jeziorna
2. Dokumentacja dotycząca zalesień w ramach PROW
Rozporządzenie MRiRW z dnia 19 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych warunków
i trybu udzielania pomocy finansowej w ramach działania „Zalesienie gruntów rolnych oraz gruntów innych niż rolne”.
Termin rozpatrzenia podania 60 dni
Krzysztof Hejza
3. Dzierżawy gruntów
Ustawa o lasach z dnia 28 września 1991 r. Termin rozpatrzenia podania 14 dni
Paweł Sawicki
4. Udostępnianie lasu
Ustawa o lasach z dnia 28 września 1991 r. Termin rozpatrzenia podania 30 dni
Paweł Sawicki
5. Sprzedaż drewna
Zarządzenie Nadleśniczego Nadleśnictwa Świdwin w sprawie wprowadzenia warunków oraz zasad sprzedaży detalicznej produktów na rzecz osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej oraz rolników ryczałtowych, przy użyciu drukarek fiskalnych i kas rejestrujących zainstalowanych w punktach sprzedaży Nadleśnictwa Świdwin.
Sprzedaż drewna na rzecz klientów detalicznych prowadzona jest w siedzibie nadleśnictwa i w kancelariach leśnictw
Barbara Kędzior
Monika Wisocka
Krzysztof Koladyński
6. Dokumentacja związana ze świadczeniami emerytalno-rentowymi, pracowniczymi
Ustawa o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych z dnia 17.12.1998 r.
Termin rozpatrzenia 30 dni
Maria Jóźwińska
7. Szkodnictwo Leśne
Posterunek Straży Leśnej
Ustawa o lasach z dnia 28.12.1991 r. ze zmianami.
Krzysztof Ziemski
Grzegorz Gulbas
8. Inne
Rozpatrywanie spraw odbywa się zgodnie z instrukcją kancelaryjną dla PGL LP i KPA / Kodeks Postępowania Administracyjnego
Terminy załatwiania spraw stosowane są zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego:
Niezwłoczne załatwianie sprawy (bez zbędnej zwłoki) - sprawy, które mogą być rozpatrzone w oparciu o dowody przedstawione przez stronę, w oparciu o fakty i dowody powszechnie znane z urzędu organowi, przed którym toczy się postępowanie, bądź możliwe do ustalenia na podstawie danych, którymi rozporządza ten organ.
Jeden miesiąc - sprawy wymagające postępowania wyjaśniającego.
Dwa miesiące - sprawy szczególnie skomplikowane.
Przepisy szczególne mogą określać inne terminy niż określone wyżej.
Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP, można uzyskać składając odpowiedni wniosek.
Materiały
px_dg~rdlp_szczecinek~nadl_swidwin~wniosek_o_udostepnienie_informacji_publicznej-1px_dg~rdlp_szczecinek~nadl_swidwin~wniosek_o_udostepnienie_informacji_publicznej-1.pdf 0.02MB Rozpatrywanie_spraw
Rozpatrywanie_spraw.docx 0.01MB px_dg~rdlp_szczecinek~nadl_swidwin~rozpatrywanie_spraw_90321
px_dg~rdlp_szczecinek~nadl_swidwin~rozpatrywanie_spraw_90321.doc 0.03MB
- Pierwsza publikacja:
- 03.09.2021 09:19 Cezary Kłoczko
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Joanna Jędraszczyk
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Rozpatrywanie spraw | 3.0 | 10.12.2021 09:56 Cezary Kłoczko |
Rozpatrywanie spraw | 2.0 | 10.12.2021 09:46 Cezary Kłoczko |
Rozpatrywanie spraw | 1.0 | 03.09.2021 09:19 Cezary Kłoczko |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP