W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rozpatrywanie spraw

Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP można uzyskać składając wniosek. Zakresy spraw, właściwe dla poszczególnych działów, znajdują się w wykazie umieszczonym w zakładce „Dane teleadresowe”. Wszystkie sprawy są załatwiane zgodnie z art. 35 Kodeksu postępowania administracyjnego.

Biuro Nadleśnictwa Świebodzin jest czynne w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 700 do 1500.

W 2024 r. biuro Nadleśnictwa będzie nieczynne w dniach: 29.03.2024 r, 02.05.2024 r., 16.08.2024 r.

SKARGI I WNIOSKI

Nadleśniczy lub Zastępca Nadleśniczego Nadleśnictwa Świebodzin przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w każdy wtorek, w godzinach od 10.00 do 16.00 w siedzibie Nadleśnictwa (po uprzednim umówieniu spotkania za pośrednictwem Sekretariatu, tel. 68 382 20 01).

Za przyjmowanie, koordynowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków w Nadleśnictwie Świebodzin odpowiada stanowisko ds. pracowniczych.

 

SPRZEDAŻ DREWNA

Osoby zainteresowane zakupem drewna proszone są o kontakt telefoniczny z Panią Dominiką Gierlik –  Spec. SL ds. marketingu i sprzedaży drewna  tel. 68 3822001 wew. 20; e-mail: milosz.mleczko@zielonagora.lasy.gov.pl

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE SPRAW KADROWYCH

W Nadleśnictwie Świebodzin funkcjonuje archiwum w oparciu o Zarządzenie nr 66 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 12.11.2014 r. Dokumenty z archiwum udostępniane są na wniosek (do pobrania poniżej), z zastrzeżeniem ograniczeń wynikających z obowiązujących przepisów. Do najczęściej udostępnianych dokumentów należą: świadectwa pracy, świadectwa pracy wykonywanej w szczególnych warunkach, zaświadczenia o zatrudnieniu, zaświadczenia o zatrudnieniu i wynagrodzeniu RP-7. Informacji tych udziela Pani Beata Świderska - Spec. ds. kadr – tel. 68 3822001 wew. 18; e-mail: beata.swiderska1@zielonagora.lasy.gov.pl

 

DZIERŻAWY, SPRZEDAŻ GRUNTÓW

W Nadleśnictwie Świebodzin możliwe jest uzyskanie informacji na temat dzierżaw gruntów, sprzedaży gruntów, udostępniania gruntów do celów projektowych i stawek za dzierżawę. Informacji udziela Pani Katarzyna Marcola - Spec. SL ds. stanu posiadania – tel. 68 3822001 wew. 29; e-mail: katarzyna.marcola@zielonagora.lasy.gov.pl

 

ŁOWIECTWO

Informacji dotyczących łowiectwa, między innymi kwestie postępowania ze znalezioną zwierzyną ranną, czy martwą udziela Pan Damian Topolski - Spec. SL ds. ochrony lasu – tel. 68 3822001 wew. 13; e-mail: damian.topolski@zielonagora.lasy.gov.pl

 

EDUKACJA LEŚNA

Działalność edukacyjna polegająca między innymi na: spotkaniach z leśnikami, dziećmi, młodzieżą szkolną oraz społeczeństwem w salach szkolnych, zajęciach terenowych, prelekcjach, pogadankach, wykładach, konkursach, akcjach i imprezach okolicznościowych prowadzona jest przez Panią Agnieszkę Anklewicz – Spec. SL ds. hodowli lasu – tel. 68 3822001 wew. 32; e-mail: agnieszka.anklewicz@zielonagora.lasy.gov.pl. Edukacja w nadleśnictwie prowadzona jest po wcześniejszym ustaleniu terminów (telefonicznym lub pisemnym).

 

Materiały

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Wniosek​_o​_udostępnienie​_informacji​_publicznej.pdf 0.46MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
19.08.2021 14:36 RAFAŁ KORWEK
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Paulina Strykowska/Dawid Kłap
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozpatrywanie spraw 8.0 05.09.2024 09:47 a.anklewicz
Rozpatrywanie spraw 7.0 01.02.2024 10:06 a.anklewicz
Rozpatrywanie spraw 6.0 31.01.2024 13:36 RAFAŁ KORWEK
Rozpatrywanie spraw 5.0 31.01.2024 13:36 RAFAŁ KORWEK
Rozpatrywanie spraw 4.0 12.09.2023 14:45 a.anklewicz
Rozpatrywanie spraw 3.0 16.08.2023 07:16 RAFAŁ KORWEK
Rozpatrywanie spraw 2.0 05.07.2023 13:06 RAFAŁ KORWEK
Rozpatrywanie spraw 1.0 19.08.2021 14:36 RAFAŁ KORWEK

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}