W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rozpatrywanie spraw

Nadleśnictwo  Tuczno

ul. Klasztorna 36

78-640  Tuczno

 

tel. +48 67 2593147  fax +48 67 2593296

www.tuczno.pila.lasy.gov.pl,

e-mail: tuczno@pila.lasy.gov.pl

Biuro Nadleśnictwa Tuczno jest czynne w dni robocze w godzinach od 700 do 1500.

Informacje na temat rozpatrywanych pism, wniosków, skarg itp. oraz osób, które merytorycznie zajmują się daną sprawą można uzyskać w sekretariacie Nadleśnictwa.

Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej  PGL LP można uzyskać składając wniosek. Druk wniosku znajduje się poniżej.

 

  1. Nadleśniczy Nadleśnictwa Tuczno lub jego zastępca przyjmuje intersantów w sprawach skarg i wniosków w poniedziałki, w godzinach od 12:00 do 16:00. Sekretariat przyjmuje intersantów w sprawach skarg i wniosków codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach pracy biura tj. w godz. od 07:00 do 15:00.
  2. Sprawy dotyczące szkodnictwa leśnego należy zgłaszać do komendanta posterunku straży leśnej p. Marka Flaszczyńskiego  telefon +48 604086648.
  3. Sprawy związane z ochroną przeciwpożarową obszarów leśnych prowadzi p. Dorota Rogala i Martyna Bochonko tel.+48 604 834 348, tel.+48 606 870 036
    Zagrożenia pożarowe należy zgłaszać bezpośrednio pod numer telefonu +48 67 2593147 lub z osobą obsługującą Punkt Alarmowo-Dyspozycyjny w Wałczu tel. +48668852355. PAD w Wałczu czynny jest każdego dnia w okresie zagrożenia pożarowego od godz. 9.00 do zmroku.
  4. Sprzedaż detaliczna drewna i przyjmowanie interesantów  odbywa się w biurze Nadleśnictwa w środy od godz.800 do 1300. Płatność za nabyte produkty możliwa jest jedynie przelewem bankowym.
    PKO  BP S.A. Warszawa  58 1020 2847 0000 1102 0039 0948
    Środki  na  zakup  muszą znajdować się  na  koncie  nadleśnictwa  w  dniu sprzedaży.
    W treści przelewu należy zamieścić dane do faktury : imię i nazwisko odbiorcy, adres, nazwę leśnictwa, z którego pochodzi drewno. Dokładną kwotę przelewu za zakupione drewno należy uzgodnić z leśniczym lub osobą zajmujacą się sprzedażą drewna. Po potwierdzeniu dokonania wpłaty zostanie wystawiona faktura, która będzie do odbioru w siedzibie Nadlesnictwa Tuczno.
    Informacje   o   cennikach  sprzedaży   detalicznej,   czasie   i miejscu  sprzedaży,   adresach internetowych  zawierających  informacje  o wielkości  planowanej  rocznej  sprzedaży  detalicznej oraz   regulaminie  sprzedaży   detalicznej   udzielane  są   przez   pracowników  zajmujących się sprzedażą drewna oraz dodatkowo upublicznione są na tablicach ogłoszeń nadleśnictwa i leśnictw  oraz na stronie  internetowej nadleśnictwa.
    Zestawienie numerów telefonów do poszczególnych leśnictw znajduje się w zakładce "Dane teleadresowe".
  5. Sprawy  związane z BHP i nadzorem nad lasami niepaństwowymi oraz łowiectwem  w Nadleśnictwie Tuczno -  prowadzi p. Grzegorz Jarosiewicz tel. +48 530 379 415.
  6. Sprawy związane z wydzierżawianiem gruntów leśnych, gruntów rolnych oraz leśną mapą numeryczną prowadzi p. Beata Kostrzewska, tel. +48734188394.
  7. Sprawy związane z hodowlą lasu, edukacją oraz zagospodarowaniem turystycznym  prowadzi  p. Agata Dąbkowska, tel. +48735054296.
  8. Sprawy związane z ochroną przyrody prowadzi p. Martyna Bochonko , tel. +48 606 870 036.
  9. Sprawy związane z udostępnianiem informacji publicznej prowadzi  p. Dorota Rogala, tel. +48 604 834 348
  10. Sprawy związane z pozyskaniem drewna prowadzi p. Grzegorz Jarosiewicz, tel. +48 530 379 415 ,
  11. Sprawy związane ze sprzedażą drewna prowadzi  p. Patrycja Rakieć tel. +48 662 191 332.
  12. Inspektorem Ochrony Danych ( IOD) odpowiedzialnym za realizację RODO jest p. Sebastian Strzech  tel. 693623256.

 

Terminy załatwiania spraw stosowane są zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego:

  1. Niezwłoczne załatwienie sprawy  ( bez zbędnej zwłoki ) – sprawy, które mogą być rozpatrzone w oparciu o dowody przedstawione przez stronę w oparciu o fakty i dowody powszechnie znane albo znane z urzędu organowi,  przed którym toczy się postępowanie, bądź możliwe do ustalenia na podstawie danych, którymi rozporządza ten organ,
  2. Jeden miesiąc – sprawy wymagające postępowania wyjaśniającego,
  3. Dwa miesiące – sprawy szczególnie skomplikowane.
  4. Przepisy szczególne mogą określać inne terminy niż określone wyżej.

Materiały

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Załącznik​_nr​_1​_wniosek​_​_informacja​_o​_przetwarzaniu​_danych.pdf 0.18MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
23.08.2021 15:08 DOROTA ROGALA
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Dorota Rogala
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozpatrywanie spraw 12.0 08.07.2024 13:48 Mateusz Stefaniak
Rozpatrywanie spraw 11.0 18.06.2024 10:53 Mateusz Stefaniak
Rozpatrywanie spraw 10.0 25.03.2024 12:12 Mateusz Stefaniak
Rozpatrywanie spraw 9.0 22.03.2024 12:00 Mateusz Stefaniak
Rozpatrywanie spraw 8.0 21.09.2023 14:02 Dorota Rogala
Rozpatrywanie spraw 7.0 21.09.2023 13:45 Dorota Rogala
Rozpatrywanie spraw 6.0 20.04.2023 12:10 Dorota Rogala
Rozpatrywanie spraw 5.0 19.04.2023 12:49 Dorota Rogala
Rozpatrywanie spraw 4.0 30.09.2022 13:36 Piotr Iwanicki
Rozpatrywanie spraw 3.0 27.01.2022 09:57 Dorota Rogala
Rozpatrywanie spraw 2.0 27.01.2022 07:13 Dorota Rogala
Rozpatrywanie spraw 1.0 23.08.2021 15:08 DOROTA ROGALA

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}