Rozpatrywanie spraw
Nadleśnictwo Tuczno
ul. Klasztorna 36
78-640 Tuczno
tel. +48 67 2593147 fax +48 67 2593296
e-mail: tuczno@pila.lasy.gov.pl
Biuro Nadleśnictwa Tuczno jest czynne w dni robocze w godzinach od 700 do 1500.
Informacje na temat rozpatrywanych pism, wniosków, skarg itp. oraz osób, które merytorycznie zajmują się daną sprawą można uzyskać w sekretariacie Nadleśnictwa.
Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP można uzyskać składając wniosek. Druk wniosku znajduje się poniżej.
- Nadleśniczy Nadleśnictwa Tuczno lub jego zastępca przyjmuje intersantów w sprawach skarg i wniosków w poniedziałki, w godzinach od 12:00 do 16:00. Sekretariat przyjmuje intersantów w sprawach skarg i wniosków codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach pracy biura tj. w godz. od 07:00 do 15:00.
- Sprawy dotyczące szkodnictwa leśnego należy zgłaszać do komendanta posterunku straży leśnej p. Marka Flaszczyńskiego telefon +48 604086648.
- Sprawy związane z ochroną przeciwpożarową obszarów leśnych prowadzi p. Dorota Rogala i Martyna Bochonko tel.+48 604 834 348, tel.+48 606 870 036
Zagrożenia pożarowe należy zgłaszać bezpośrednio pod numer telefonu +48 67 2593147 lub z osobą obsługującą Punkt Alarmowo-Dyspozycyjny w Wałczu tel. +48668852355. PAD w Wałczu czynny jest każdego dnia w okresie zagrożenia pożarowego od godz. 9.00 do zmroku. - Sprzedaż detaliczna drewna i przyjmowanie interesantów odbywa się w biurze Nadleśnictwa w środy od godz.800 do 1300. Płatność za nabyte produkty możliwa jest jedynie przelewem bankowym.
PKO BP S.A. Warszawa 58 1020 2847 0000 1102 0039 0948
Środki na zakup muszą znajdować się na koncie nadleśnictwa w dniu sprzedaży.
W treści przelewu należy zamieścić dane do faktury : imię i nazwisko odbiorcy, adres, nazwę leśnictwa, z którego pochodzi drewno. Dokładną kwotę przelewu za zakupione drewno należy uzgodnić z leśniczym lub osobą zajmujacą się sprzedażą drewna. Po potwierdzeniu dokonania wpłaty zostanie wystawiona faktura, która będzie do odbioru w siedzibie Nadlesnictwa Tuczno.
Informacje o cennikach sprzedaży detalicznej, czasie i miejscu sprzedaży, adresach internetowych zawierających informacje o wielkości planowanej rocznej sprzedaży detalicznej oraz regulaminie sprzedaży detalicznej udzielane są przez pracowników zajmujących się sprzedażą drewna oraz dodatkowo upublicznione są na tablicach ogłoszeń nadleśnictwa i leśnictw oraz na stronie internetowej nadleśnictwa. Zestawienie numerów telefonów do poszczególnych leśnictw znajduje się w zakładce "Dane teleadresowe". - Sprawy związane z BHP i nadzorem nad lasami niepaństwowymi oraz łowiectwem w Nadleśnictwie Tuczno - prowadzi p. Grzegorz Jarosiewicz tel. +48 530 379 415.
- Sprawy związane z wydzierżawianiem gruntów leśnych, gruntów rolnych oraz leśną mapą numeryczną prowadzi p. Beata Kostrzewska, tel. +48734188394.
- Sprawy związane z hodowlą lasu, edukacją oraz zagospodarowaniem turystycznym prowadzi p. Agata Dąbkowska, tel. +48735054296.
- Sprawy związane z ochroną przyrody prowadzi p. Martyna Bochonko , tel. +48 606 870 036.
- Sprawy związane z udostępnianiem informacji publicznej prowadzi p. Dorota Rogala, tel. +48 604 834 348
- Sprawy związane z pozyskaniem drewna prowadzi p. Grzegorz Jarosiewicz, tel. +48 530 379 415 ,
- Sprawy związane ze sprzedażą drewna prowadzi p. Patrycja Rakieć tel. +48 662 191 332.
- Inspektorem Ochrony Danych ( IOD) odpowiedzialnym za realizację RODO jest p. Sebastian Strzech tel. 693623256.
Terminy załatwiania spraw stosowane są zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego:
- Niezwłoczne załatwienie sprawy ( bez zbędnej zwłoki ) – sprawy, które mogą być rozpatrzone w oparciu o dowody przedstawione przez stronę w oparciu o fakty i dowody powszechnie znane albo znane z urzędu organowi, przed którym toczy się postępowanie, bądź możliwe do ustalenia na podstawie danych, którymi rozporządza ten organ,
- Jeden miesiąc – sprawy wymagające postępowania wyjaśniającego,
- Dwa miesiące – sprawy szczególnie skomplikowane.
- Przepisy szczególne mogą określać inne terminy niż określone wyżej.
Materiały
Wniosek o udostępnienie informacji publicznejZałącznik_nr_1_wniosek__informacja_o_przetwarzaniu_danych.pdf 0.18MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 23.08.2021 15:08 DOROTA ROGALA
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Dorota Rogala
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Rozpatrywanie spraw | 12.0 | 08.07.2024 13:48 Mateusz Stefaniak |
Rozpatrywanie spraw | 11.0 | 18.06.2024 10:53 Mateusz Stefaniak |
Rozpatrywanie spraw | 10.0 | 25.03.2024 12:12 Mateusz Stefaniak |
Rozpatrywanie spraw | 9.0 | 22.03.2024 12:00 Mateusz Stefaniak |
Rozpatrywanie spraw | 8.0 | 21.09.2023 14:02 Dorota Rogala |
Rozpatrywanie spraw | 7.0 | 21.09.2023 13:45 Dorota Rogala |
Rozpatrywanie spraw | 6.0 | 20.04.2023 12:10 Dorota Rogala |
Rozpatrywanie spraw | 5.0 | 19.04.2023 12:49 Dorota Rogala |
Rozpatrywanie spraw | 4.0 | 30.09.2022 13:36 Piotr Iwanicki |
Rozpatrywanie spraw | 3.0 | 27.01.2022 09:57 Dorota Rogala |
Rozpatrywanie spraw | 2.0 | 27.01.2022 07:13 Dorota Rogala |
Rozpatrywanie spraw | 1.0 | 23.08.2021 15:08 DOROTA ROGALA |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP