W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Archiwa

Archiwa i rejestry urzędowe

W Nadleśnictwie Wałcz funkcjonuje składnica akt w oparciu o:
  1. Art. 6 Ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
  2. Zarządzenie nr 66 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 12 listopada 2014 r. w sprawie wprowadzenia Instrukcji kancelaryjnej oraz Instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych i składnic akt w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe.

Składnica akt Nadleśnictwa Wałcz nadzorowana jest przez Archiwum Państwowe w Poznaniu.

Dokumenty ze składnicy akt udostępniane są na wniosek, z zastrzeżeniem ograniczeń wynikających z obowiązujących przepisów.

Materiały

Wniosek o udostępnienie informacji publicznych (pdf)
wniosek​_o​_udostepnienie​_informacji​_publicznych.pdf 0.10MB
Wniosek o udostępnienie informacji publicznych (doc)
wniosek​_o​_udostepnienie​_informacji.doc 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
19.08.2021 11:03 PIOTR OPARA
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Bogdan Bronka
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Archiwa 1.0 19.08.2021 11:03 PIOTR OPARA

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}