Rozpatrywanie spraw
Sprawy
Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP można uzyskać składając wniosek.
1. Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP można uzyskać składając wniosek.
Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw w Nadleśnictwie Wałcz:
- za pośrednictwem poczty na adres:
Nadleśnictwo Wałcz
ul. Kołobrzeska 1
78-600 Wałcz
- pocztą elektroniczną na adres: walcz@pila.lasy.gov.pl
- faxem: +48 67 258 29 32
- składane bezpośrednio w sekretariacie.
W zależności od rodzaju, sprawy załatwiane są w drodze zaświadczenia, odpowiedzi na pismo lub innej, wg obowiązujących przepisów i zasad w danej sprawie.
Pozostałe informacje na temat sposobu przyjmowania i załatwiania spraw w można uzyskać w sekretariacie Nadleśnictwa Wałcz pod numerem: +48 67 250 08 94 lub e-mail:walcz@pila.lasy.gov.pl w dni robocze od poniedziałku do piątku
od 07.00 do 15.00.
2. Biuro Nadleśnictwa Wałcz czynne jest w dni robocze w godz. od 7.00 do 15.00
3. Nadleśniczy Nadleśnictwa Wałcz lub Zastępca nadleśniczego przyjmuje interesantów w sprawie skarg i wniosków w każdy poniedziałek
w godz. od 14.00 do 15.30.
3. Sprzedaż drewna odbywa się w biurowcu nadleśnictwa w każdy dzień roboczy w godz. od 8.00 do 14.00. Płatnośc gotówką lub kartą płatniczą w kasie nadleśnictwa.
Materiały
Wniosek o udostępnienie informacji (doc)wniosek_o_udostepnienie_informacji.doc 0.03MB Wniosek o udotępnienie informacji (pdf)
wniosek_o_udostepnienie_informacji_pdf.pdf 0.02MB
- Pierwsza publikacja:
- 19.08.2021 11:04 PIOTR OPARA
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Piotr Opara
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Rozpatrywanie spraw | 1.0 | 19.08.2021 11:04 PIOTR OPARA |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP