W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Ambasada RP w Islamabadzie informuje o sprzedaży samochodu osobowego

24.02.2020

Ambasada RP w Islamabadzie ogłasza przetarg na sprzedaż składnika majątku ruchomego, tj. samochodu osobowego Toyota Land Cruiser Prado.

Prado


NAZWA I SIEDZIBA SPRZEDAJĄCEGO:
Ambasada Rzeczypospolitej Polskiej w Islamabadzie, Street 24, G-5/4 Diplomatic Enclave II ISLAMABAD, PAKISTAN 
e-mail: islamanbad.amb.sekretariat@msz.gov.pl
 
MIEJSCE I TERMIN PRZEPROWADZENIA PRZETARGU:
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie sprzedającego przez Komisję Przetargową 10 marca 
2020 r. o godz. 12.00 czasu lokalnego.
 
MIEJSCE I TERMIN, W KTÓRYM MOŻNA OBEJRZEĆ SPRZEDAWANY SKŁADNIK MAJĄTKU RUCHOMEGO:
Samochód będący przedmiotem przetargu można obejrzeć na terenie sprzedającego Street 24, G-5/4 Diplomatic Enclave II ISLAMABAD, PAKISTAN w dniu 05.03.2020 w godzinach 9.00-15.00.
 
RODZAJ, TYP, ILOŚĆ SPRZEDAWANYCH SKŁADNIKÓW MAJĄTKU RUCHOMEGO ORAZ CENY WYWOŁAWCZE:
Przedmiotem sprzedaży jest samochód osobowy:
 
Toyota Land Cruiser Prado
pojemność silnika –2 986 cm3;
rodzaj paliwa – olej napędowy;
ilość cylindrów – 4;
rok produkcji – 2007;
nr VIN – JTEBK29J00-0032968;
nr rejestracyjny – CD 49 02 
skrzynia biegów – automatyczna;
kolor – czarny;
ilość miejsc – 7;
przebieg – 159 309 km;
cena wywoławcza – 18 000,00 Euro
Uwagi:
- drobne uszkodzenia blacharsko-lakiernicze, wynikające z eksploatacji
Samochód jest sprawny technicznie, serwisowany, stan dobry.
 
WYSOKOŚĆ WADIUM ORAZ TERMIN I MIEJSCE JEGO WNIESIENIA:
Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej sprzedawanego składnika rzeczowego majątku ruchomego, tj. 1 800,00 Euro. Złożoną ofertę potwierdza się niezwłocznie wpłaconym w gotówce wadium w kasie Ambasady RP w Islamabadzie Street 24, G-5/4 Diplomatic Enclave II ISLAMABAD, PAKISTAN z dopiskiem: „Wadium – Toyota Land Cruiser Prado”, lub potwierdzeniem przelewu bankowego na konto urzędu:
Beneficjent: EMBASSY OF POLAND Street 24, G-5/4 Diplomatic Enclave II ISLAMABAD/ PAKISTAN; 
Bank: STANDARD CHARTERED BANK, Sitara Plaza, Diplomatic Enclave, G-5, ISLAMABAD/PAKISTAN, konto nr: 01356333201, SWIFT: SCBLPKKX
bank korespondent: Standard Chartered Bank London /UK 

W przypadku wpłaty wadium na konto bankowe prosimy o podanie: imienia i nazwiska właściciela konta, numeru konta, adresu banku oraz numeru S.W.I.F.T

Brak wpłaty wadium powoduje odrzucenie oferty.

Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium złożone przez oferentów, których oferty nie zostały wybrane lub zostały odrzucone, sprzedający zwróci w terminie 7 dni, odpowiednio od dnia dokonania wyboru lub odrzucenia oferty. Przy zwrocie wadium na konto bankowe zostanie ono pomniejszone o koszt przelewu bankowego, tj. 25 euro. Wadium złożone przez nabywcę zalicza się na poczet ceny. Wadium nie podlega zwrotowi w przypadku gdy oferent, który wygrał przetarg, uchylił się od zawarcia umowy sprzedaży.
 
OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ:
- imię, nazwisko i adres lub nazwę (firmę) i siedzibę oferenta, nr telefonu komórkowego i adres e- mailowy.
- oferowaną cenę, nie niższą niż cena wywoławcza, i warunki jej zapłaty.
- oświadczenie oferenta, że zapoznał się ze stanem przedmiotu przetargu lub że ponosi odpowiedzialność za skutki wynikające z rezygnacji z zapoznania się ze stanem ww. przedmiotu.

W przypadku przystąpienia do przetargu osoby prawnej należy do oferty dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru.
 
TERMIN MIEJSCE I TRYB ZŁOŻENIA OFERTY:
Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w zaklejonej kopercie pod adresem: Ambasada Rzeczypospolitej Polskiej w Islamabadzie, Street 24, G-5/4 Diplomatic Enclave II ISLAMABAD, PAKISTAN.
Na kopercie powinien znajdować się napis „Oferta w przetargu na sprzedaż samochodu Toyota Land Cruiser Prado”. Oferty pisemne należy składać w dni robocze (poniedziałek-piątek) w godz. 9.00 – 15.00, nie później niż do 10 marca 2020 r. do godz. 12.00 w sekretariacie urzędu. Oferta jest wiążąca przez 14 dni. Ofertę potwierdza się niezwłocznie złożonym wadium, zgodnie z pkt. 5 niniejszego ogłoszenia. Niepełna lub niepodpisana oferta zostanie odrzucona. Brak wpłaty wadium jest powodem do odrzucenia oferty.

Organizatorowi przetargu przysługuje prawo zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek oferty i bez podania przyczyny.
 
ODRZUCENIE OFERT:
Komisja przetargowa odrzuca ofertę jeżeli:
- została złożona po wyznaczonym terminie, w niewłaściwym miejscu lub przez oferenta, który nie wniósł wadium.
- nie zawiera danych i dokumentów, o których mowa w pkt. 6 niniejszego ogłoszenia lub są one niekompletne lub budzą inne wątpliwości, zaś złożenie wyjaśnień mogłoby prowadzić do uznania jej za nową ofertę.

Po odrzuceniu oferty Komisja Przetargowa niezwłocznie zawiadamia oferenta.
 
INNE INFORMACJE:
Nabywca jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia w terminie nie dłuższym niż w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy kupna-sprzedaży.

Wadium wpłacone przez nabywcę zalicza się na poczet ceny.

Wydanie przedmiotu sprzedaży nastąpi niezwłocznie po zapłaceniu przez nabywcę ceny nabycia w terminie określonym przez sprzedającego.

Jeżeli nabywca nie wpłaci do kasy sprzedającego w wyznaczonym terminie zaoferowanej sumy traci tym samym prawo nabycia samochodu będącego przedmiotem przetargu, zaś Komisja Przetargowa zaproponuje kupno pojazdu następnemu oferentowi, który przedstawił następną najwyższą ofertę cenową.

Wszelkie koszty, podatki i opłaty związane z zakupem przedmiotu przetargu ponosi nabywca. Nabywca przystępując do przetargu wyraża zgodę i zobowiązuje się do opłacenia wszelkich podatków i opłat wymaganych przez władze Pakistanu, władze Polski lub innego kraju, do którego pojazd trafi po sprzedaży. 

Dodatkowe koszty orientacyjne kupującego (dla obywateli polskich zamieszkałych w Polsce) w przypadku zakupu samochodu będącego przedmiotem przetargu stanowią:
 
- cło około 10% - 7 710 zł;
- akcyza w wysokości około 18,6% - 14 340 zł;
- podatek 23%, tj. około 17 732 zł.

Łączny dodatkowy koszt opłat wyniesie około 39 782 zł. Podane kwoty są kwotami orientacyjnymi i mogą się minimalnie różnić w zależności od kosztów transportu i kursu waluty w dniu odprawy.

Do obowiązków kupującego należy dopełnienie obowiązków związanych z uzyskaniem dokumentów eksportowych z terenu Pakistanu.

W załączeniu formularz ofertowy.

Materiały

zdjęcia
TOYOTA.pdf 10.53MB
Wzór oferty
oferta​_wzór.docx 0.01MB
RODO
informacja​_-​_art​_13​_RODO​_Ambasada​_Islamabad.docx 0.02MB
{"register":{"columns":[]}}