W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Legalizacja

Legalizacja dokumentu urzędowego to poświadczenie, że dokument pochodzi z właściwego urzędu — legalizując dokument, konsul potwierdza autentyczność podpisu i pieczęci urzędnika zagranicznego. Dzięki temu możesz posłużyć się zagranicznym dokumentem urzędowym w Polsce.

Legalizacja dotyczy państw, które nie są stronami Konwencji Haskiej znoszącej wymóg legalizacji zagranicznych dokumentów urzędowych z dnia 5 października 1961 roku (Dz.U. z 2005 r. poz. 938).

Wszystkie państwa leżące w okręgu konsularnym Ambasady RP w Limie (Peru, Ekwador, Boliwia) są stronami Konwencji Haskiej o zniesieniu wymogu legalizacji.

Jeśli zagraniczny urząd wymaga legalizacji polskiego dokumentu, zapoznaj się z informacjami zamieszczonymi na stronie polskiego MSZ.

{"register":{"columns":[]}}