W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Specjalista ds kontroli zarządczej

PAŃSTWOWE LICEUM SZTUK PLASTYCZNYCH im. JÓZEFA CHEŁMOŃSKIEGO W NAŁĘCZOWIE OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Wykształcenie: Wyższe (magister)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 21-04-2023

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata

Informacje o ofercie

Wolne stanowisko pracy  - Specjalista ds. kontroli zarządczej – 1/2 etatu

Zakres obowiązków

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Zapewnienie kompletności i zgodności z prawem dokumentacji systemu kontroli zarządczej w placówce.
Przygotowywanie projektu oświadczenia o stanie kontroli zarządczej dla dyrektora szkoły.
Koordynowanie wewnętrznej sprawozdawczości z funkcjonowania kontroli zarządczej.
Bieżące informowanie dyrektora o stanie kontroli zarządczej.
Koordynowanie przebiegu procesu samooceny systemu kontroli zarządczej.
Przekazywanie dyrektorowi szkoły wyników samooceny oraz propozycji usprawnień systemu kontroli zarządczej.
Koordynowanie realizacji zadań związanych z zarządzaniem ryzykiem w placówce, dokumentowanie procesu zarządzania ryzykiem.
Współpraca z kierownikami komórek organizacyjnych i pracownikami na samodzielnych stanowiskach w szkole oraz doradztwo w sprawach dotyczących zasad skutecznego funkcjonowania kontroli zarządczej.
Pozyskiwanie środków finansowych z funduszy zewnętrznych: przygotowanie dokumentacji (wniosków), realizacja, koordynowanie inwestycji oraz rozliczanie programów.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: lubelskie
ul. Lipowa 30. 24-140 Nałęczów

Wymagania

Wymagania niezbędne:
•    brak przeciwwskazań do pracy na stanowisku
•    wykształcenie wyższe – preferowane kierunki administracja, ekonomia, prawo
•    co najmniej 3 letni okres stażu na stanowisku administracyjnym
•    pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
•    brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
•    nieposzlakowana opinia
•    umiejętność obsługi komputera
•    kreatywność i komunikatywność

Wymagania dodatkowe:
•    znajomość przepisów prawa zawartego w ustawach o finansach publicznych, o rachunkowości, prawa oświatowego
•    zdolności negocjacyjne
•    znajomość zasad techniki prawodawczej
•    ukończone szkolenia z zakresu kontroli zarządczej lub udokumentowane doświadczenie w zakresie kontroli zarządczej

Wymagane dokumenty

•    list motywacyjny oraz CV ( mile widziane sporządzone w postaci dokumentu Europass CV),
•    zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celu rekrutacji, według wzoru zamieszczonego na stronie internetowej szkoły,
•    kwestionariusz osobowy, wg wzoru dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
•    kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
•    kserokopie świadectw pracy lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy,
•    oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie,
•    inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

 

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Materiały

Ogłoszenie naboru specjalista ds kontroli zarządczej
Ogłoszenie​_naboru​_specjalista​_ds​_kontroli​_zarządczej.odt 0.02MB
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegajacej się o pracę
Kwestionariusz​_osobowy​_dla​_osoby​_ubiegającej​_się​_o​_pracę.docx 0.01MB
Oświadczenia o niekaralności
Oświadczenia​_o​_niekaralności.docx 0.01MB
Klauzula RODO
Klauzula​_dla​_osoby​_ubiegającej​_się​_o​_zatrudnienie​_RODO.doc 0.03MB
Formularz opisu stanowiska pracy specjalista ds kontroli zarządczej
Formularz​_opisu​_stanowiska​_pracy​_specjalista​_ds​_kontroli​_zarządczej.odt 0.01MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
07.04.2023 13:21 Dorota Klępka
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Sylwia Janicka-Gorgol
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Oferta Pracy specjalista ds kontroli zarządczej 2.0 12.07.2023 09:13 Dorota Klępka
Oferta Pracy specjalista ds kontroli zarządczej 1.0 07.04.2023 13:21 Dorota Klępka

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}