W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Sposób przyjmowania i załatwiania spraw, skargi i wnioski

Pisma oraz dokumentację można składać:

  • osobiście w Biurze Podawczym Prokuratury Okręgowej w Gdańsku w formie pisemnej,
  • za pośrednictwem poczty, na adres: Prokuratura Okręgowa w Gdańsku, ul. Wały Jagiellońskie 36, 80-853 Gdańsk,
  • za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: prokuratura@gdansk.po.gov.pl
  • faksem na nr (58) 3212080,
  • ustnie do protokołu.

Wnoszone skargi i wnioski powinny zawierać imię, nazwiski oraz adres korespondencyjny interesanta, w przeciwnym wypadku zgodnie z paragrafem 8 ust. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. z 2002 r., Nr 5, poz. 46) pozostawia się je bez rozpoznania.

Prokurator Okręgowy lub Zastępcy Prokuratora Okręgowego przyjmują interesantów w sprawach skarg i wniosków w środy w godz. 9:00 – 11:00 (po uprzednim zgłoszeniu w sekretariacie Prokuratora Okręgowego).

Prokuratura Okręgowa w Gdańsku nie udziela porad prawnych, nie odpowiada na pytania prawne oraz nie dokonuje interpretacji przepisów prawa.

 

Dostarczenie dokumentów elektronicznych do Prokuratury Okręgowej w Gdańsku:

  1. Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej ePUAP.

adres skrzynki EPUAP: /pogdansk1/Skład_ESP

UWAGA!

Aby można było złożyć wniosek, konieczne jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP. Założenie konta jest bezpłatne

2. Dostarczenie dokumentu w godzinach pracy urzędu (7.30 – 15.30) do biura podawczego mieszczącego się przy ul. Wały Jagiellońskie 36 w Gdańsku na następujących nośnikach danych:
– pamięć masowa USB,
– płyta CD-RW, DVD-RW

Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.

Wymagania dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:

  1. Dokumenty muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes,
  2. Akceptowane formaty dokumentów to: DOC DOCX, RTF, XLS, XSLX, ODT, TXT, GIF, TIF, BMP, JPG, PDF, ZIP,
  3. Wielkość wszystkich załączników do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekraczać 3MB,
  4. Dokumenty lub nośniki zawierające złośliwe oprogramowanie będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
19.01.2021 12:38 Hanna Labuda
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Hanna Labuda
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Sposób przyjmowania i załatwiania spraw, skargi i wnioski 4.0 01.03.2021 12:50 Wojciech Rojek
Sposób przyjmowania i załatwiania spraw, skargi, wnioski 3.0 19.02.2021 11:52 Wojciech Rojek
Sposób przyjmowania i załatwiania spraw 2.0 27.01.2021 09:09 Wojciech Rojek
Sposób przyjmowania i załatwiania spraw 1.0 19.01.2021 12:38 Hanna Labuda

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}