01.10.2024
3044-7.262.35.2024
Zapytanie ofertowe na wykonanie prac remontowych schodów głównych zewnętrznych przy budynku Prokuratury Rejonowej w Złotoryi
Prokuratura Okręgowa w Legnicy zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty na wykonanie prac remontowych schodów głównych zewnętrznych przy budynku Prokuratury Rejonowej w Złotoryi.
Postępowanie prowadzone jest na zasadach udzielania zamówień poniżej równowartości kwoty 130.000,00 złotych netto, w związku z powyższym oferta składana w ramach tego postępowania nie podlega rygorom ustawy Prawo zamówień publicznych (nie jest wiążąca i nie stanowi oferty w myśl przepisów ustawy Pzp).
Przedmiotem zamówienia jest:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu schodów zewnętrznych przy budynku Prokuratury Rejonowej w Złotoryi przy Al. Miłej 14, 59-500 Złotoryja
2. Zamówienie obejmuje wykonanie remontu schodów zgodnie z projektem - Projekt Remontu - "Remont schodów terenowych przy budynku Prokuratury Rejonowej w Złotoryi” autorstwa mgr inż. arch. Marka Mizery, specyfikacje techniczne wykonania i przedmiar robót stanowiący Załącznik Nr 5
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Przedmiotu umowy, stanowiąca załącznik Nr 5 do SWZ.
4. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Główny przedmiot:
45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych: roboty ziemne
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 Tynkowanie
45431000-7 Kładzenie płytek
Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w terminie 30 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca skierował do wykonania umowy taką liczbę osób, jaka jest niezbędna do starannego, należytego i kompleksowego wykonania przedmiotu umowy, w tym:
1. Wykonawca musi wykazać, iż:
- dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej jedną osobą (kierownik budowy) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, posiadają co najmniej 2 - letnie doświadczenie na budowie jako kierownik budowy lub robót;
- posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, tj.: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia co najmniej 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) oraz zobowiązuje się do posiadania nieprzerwanej ochrony ubezpieczeniowej przez cały okres trwania umowy.
Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, zakresu wykonywanych przez nie czynności, na wzorze stanowiącym Załącznik Nr 3 do niniejszego pisma;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Potwierdzeniem zainteresowania wykonaniem przedmiotowego zamówienia będzie przesłanie oferty w formie elektronicznej na adres biuro.podawcze.poleg@prokuratura.gov.pl wraz z wymaganymi Załącznikami w terminie do dnia 10.10.2024 roku.
Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej przed złożeniem oferty.
Wypełniony w języku polskim formularz „Oferty na zapytanie”, według wzoru określonego w Załączniku Nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego, należy złożyć
w formie elektronicznej na adres: biuro.podawcze.poleg@prokuratura.gov.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10.10.2024 r. do godz.11.00.
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 3 do zapytania ofertowego, może ulec zmianie dokonanej przez Zamawiającego.
Termin ważności oferty: min. 30 dni.
Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę, zgodną z warunkami określonymi w zapytaniu ofertowym, o najniższej cenie.
Informacje odnośnie niniejszego postępowania można uzyskać pod nr teł. 76 72 31 140.
p.o. Dyrektor Finansowo-Administracyjny - Monika Różycka
Materiały
Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówieniaszczegolowy-opis-przedmiotu-zamowienia-remont-schodow-front-022022-1647591275_(1).pdf 0.16MB Załącznik Nr 2 - Formularz oferty
OFERTA_DLA_ZAMAWIAJACYCH-01102024150601.pdf 1.26MB Załącznik Nr 3 - Wykaz osób
zalacznik-nr-3-do-zapytania-ofertowego-wykaz-osob-1647591275_(1).docx 0.01MB Załącznik Nr 4 - Projekt umowy
zalacznik--projekt-umowy.docx 0.03MB Załącznik Nr 5 - Przedmiar
Załącznik_nr_5_przedmiar.pdf 0.10MB
- Pierwsza publikacja:
- 01.10.2024 17:06 Wanda Gulij
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Monika Różycka
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Zapytanie ofertowe z dnia 01.10.2024 | 2.0 | 01.10.2024 17:16 Wanda Gulij |
Zapytanie ofertowe | 1.0 | 01.10.2024 17:06 Wanda Gulij |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP